وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: بایرن به لواندوفسکی نیازی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم برزیلی سابق باشگاه بایرن مونیخ معتقد است باشگاه سابقش نیازی به خرید روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بورسیا دورتموند ندارد و او بازیکن بهتری نسبت به دو مهاجم فعلی این تیم نیست.

ادامه مطلب ...

رومنیگه: بایرن - یووه مثل فینال لیگ قهرمانان خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ بر این باور است که بازی تیمش در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس از آن دسته بازیهایی است که بیشتر شبیه بازی فینال است.

ادامه مطلب ...

آغاز سال ۱۳۹۲ و عید باستانی نوروز مبارک...

آغاز سال ۱۳۹۲ و عید باستانی نوروز بر همه هموطنان عزیزم٬ به خصوص هواداران بایرن مونیخ و آلمان مبارک. امیدوارم امسال٬ سالی خوب و خوش و سرشار از شادی و موفقیت برای خودتون و خانواده های محترمتون باشه و همچنین شاهد قهرمانی های بایرن مونیخ در هر سه جام حذفی٬ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

لام: رویای من قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی آلمان، اعلام کرد رویایش قهرمانی در جام جهانی است اما تاکید کرد در حال حاضر باید تنها روی رقابت های مقدماتی جام جهانی تمرکز کنند.

ادامه مطلب ...

دانته: لوسیو الگوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانته مدافع برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ که در این فصل یکی از عوامل ثبات خط دفاعی باواریایی ها بوده است، اعلام کرد که الگوی او لوسیو مدافع سابق و برزیلی بایرن مونیخ بوده است. 

ادامه مطلب ...

شوخی هوینس:تنها کاری که پپ باید انجام دهد،کسب برد درهمه بازیهاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که وظیفه پپ گواردیولا در آلیانس آرنا خیلی ساده است : کسب پیروزی در همه بازیها.

ادامه مطلب ...

هوینس جدایی روبن از بایرن مونیخ را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ شایعات منتشر شده در مورد جدایی آرین روبن وینگر تیم فوتبال این باشگاه را رد کرد. 

ادامه مطلب ...

دشام: ریبری با ما می آید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دیدیه دشام، سرمربی تیم ملی فرانسه در صحبت هایی اعلام کرده که فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ قادر خواهد بود  تا در بازی های تیم ملی این کشور مقابل گرجستان و اسپانیا حضور یابد.

ادامه مطلب ...

گومز : بایرن را دوست دارم و نمی خواهم از بایرن بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز به انتقالش در تابستان فکر نمی کند. مهاجم مونیخی ها که در ماه آوریل قرار داد خود را با بایرن تمدید کرد معتقد است که ماندن یا رفتنش در پایان فصل به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد و او قصد جدایی از تیم را ندارد.

ادامه مطلب ...

بازگشت ریبری به تمرینات بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری، هافبک بایرن مونیخ، بعد از دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا، از روز گذشته تمرینات انفرادی اش را آغاز کرد.

ادامه مطلب ...