وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: لوسیو الگوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانته مدافع برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ که در این فصل یکی از عوامل ثبات خط دفاعی باواریایی ها بوده است، اعلام کرد که الگوی او لوسیو مدافع سابق و برزیلی بایرن مونیخ بوده است. 

دانته گفت: "لوسیو الگوی کامل من بوده است. من شخصیت و سبک بازی او را تحسین می کنم. او تلاش بسیار زیادی داشت. همواره جدیت و با تمام وجود بازی کردن او را دوست داشتم. به همین دلایل او الگوی من بوده است." 

مدافع برزیلی بایرن افزود: "دو سال قبل برای بازی کردن در گلادباخ تلاش می کردم و در حال حاضر در بایرن مونیخ می توانم بوندسلیگا را فتح کنم. این برای من مانند یک رویا است." 

دانته که اولین فصل حضور خود در بایرن را تجربه می کند، اخیرا در تیم ملی برزیل نیز به کار گرفته می شود و یکی از مدافعین مد نظر لوئیس فلیپه اسکولاری نیز می باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
همایون چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 00:36

سعی کن که تو نیز الگوی آیندگان باشی.

محمد_13 چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 07:44

دوست داشتم ، با این حرفت بیشتر از قبل دوست دارم.

Bavariaboy چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 18:58

آفرین همایون حرف خیلی خیلی قشنگی زدی

علی یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 02:34

البته تو و لوسیوی کبیر کجاالبته تو و لوسیوی کبیر کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد