وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داگلاس کاستا در مسیر جدایی از بایرن مونیخ قرار گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا وینگر برزیلی بایرن مونیخ در مسیر جدایی از این باشگاه قرار گرفته است. 

ادامه مطلب ...

فینال DFB POKAL همچنان در ورزشگاه المپیا اشتادیون برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان تایید کرد که برلین همچنان به میزبانی فینال جام حذفی آلمان ادامه خواهد داد.  ادامه مطلب ...

مصاحبه ی شماره شانزده؛ پگاه: دوست دارم ویدال رو به قصد کشت بزنم.

مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواردان بایرن مونیخ در ایران؛ بلاخره بعد از مدت ها آمادگی در پشت صحنه، سری جدید از صندلی داغ بایرنی رو میزبان شما خواهیم بود. مهمان ویژه ی این هفته ی ما از بین مخاطبین قدیمی وبلاگ انتخاب شد، خانومی با سابقه ی زیاد در طرفداری بایرن مونیخ و مانشافت...

* مصاحبه های قبلی را در 
اینجا بخوانید.

 

ادامه مطلب ...

نویر در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی از نگاه هواسکورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وبسایت آماری هواسکورد، تیم منتخب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد. 

ادامه مطلب ...

هوینس: نیازی به استفاده بیشتر از تکنولوژی در فوتبال نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس می گوید استفاده داوران از تصاویر ویدویی برای تصمیم گیری درباره خطاها، به فوتبال ضربه می زند. 

ادامه مطلب ...

هوملس: تکنولوژی هر چه زودتر باید وارد فوتبال شود؛ انتظار نداشتم مقابل رئال مادرید بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوری پر بحث ویکتور کاسای در دیدار تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ باعث شد تا بسیاری از نیاز ورود تکنولوژی برای کمک به داوران صحبت کنند. 

ادامه مطلب ...

کاسای در گزارشش چیزی درباره مورد تعقیب یا توهین قرار گرفتن توسط بازیکنان بایرن مونیخ قید نکرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داور مجارستانی که قضاوتی جنجالی داشت، در گزارشش به شایعات منتشر شده اشاره‌ای نکرده است. 

ادامه مطلب ...

بایرن و نیاز به یک انقلاب تابستانی

اگرچه بسیاری معتقدند اشتباهات داوری نیز در حذف دیشب بایرن برابر رئال مادرید تاثیر داشت، اما عوامل دیگر نیز نقش مهمی داشتند.  ادامه مطلب ...

محرومیت سه جلسه ای در انتظار ویدال به خاطر حرفهایش علیه داوران

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوفا اعلام کرد که بازیکنان بایرن مونیخ علیرغم اعتراض به داور در بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو جریمه نخواهند شد. 

ادامه مطلب ...

رسمی: شکایت باشگاه بایرن از پلیس اسپانیا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته بین دو نیمه دیدار حساس رئال و بایرن، درگیری شدیدی بین نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه با هواداران بایرن صورت گرفت.  ادامه مطلب ...