وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوخی هوینس:تنها کاری که پپ باید انجام دهد،کسب برد درهمه بازیهاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که وظیفه پپ گواردیولا در آلیانس آرنا خیلی ساده است : کسب پیروزی در همه بازیها.

سران باواریایی ها در ماه ژانویه نام  پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی فصل بعدشان اعلام کرده و او را جانشین یوپ هاینکس ساختند. حالا اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ با لحن طنزآلودی از توقعات موجود از پپ می گوید.

هوینس در صحبتهایی به کیکر گفت: «من فقط وقتی می بازیم صحبت می کنم. کار برای پپ ساده است. تنها کاری که پپ باید انجام دهد این است که با تیم در تمام بازی ها به پیروزی برسد. در این صورت هیچ کسی به او چیزی نمی گوید. من صد در صد مطمئنم که او در بایرن راحت خواهد بود. من تضمین می کنم که پپ با ما مشکلی نخواهد داشت. همه ما در یک مسیر حرکت می کنیم.»

رئیس باواریایی ها در ادامه به این نکته اشاره کرد که دلیل اصلی جذب گواردیولا، فلسفه ای بود که او در بارسلونا پیاده سازی کرده و هوینس این سبک را به سبک کاری بایرن نزدیک می داند.

هوینس ادامه داد: «فتح جام های قهرمانی مهم است ولی مهم تر این است که بتوانی کسی را با این فلسفه پیدا کنی. هر تیمی در دنیا دوست دارد تا گواردیولا را با فلسفه اش به خدمت بگیرد. فاکتور تعیین کننده فلسفه کاری ما بود که شباهت زیادی با فلسفه بارسای پپ داشت.»

هوینس در ادامه گفت: «ما سرمربیان موفق زیادی داشتیم: ادو لاتک، اوتمار هیتسفلد، یوپ هاینکس و فان خال. فان خال مربی خوبی بود ولی یورگن کلینزمن مربی بدی بود. اصلا آسان نبود که بعد از رفتن کلینزمن تیم را به شرایط عادی برگردانیم. البته فان خال این کار را انجام داد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
موسی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 20:01 http://omid-mesile.blogfa.com/

اصلا ما نباید پپ را به بایرن می اوردیم. ولی الان هم باید از او حمایت کامل کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد