وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی وسریعترین 5گله تاریخ‌فوتبال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ موفق شد سریع ترین 5 گله تاریخ لقب بگیرد.   

ادامه مطلب ...

واکنش جالب گواردیولا پس از گل پنجم لواندوفسکی

حتی سرمربی بایرن مونیخ هم باور نمی کرد روبرت لواندوفسکی بتواند به این سرعت باخت یک بر صفر تیمش را با برد پنج بر یک عوض کند. 

ادامه مطلب ...

بایرن مونیخ 5-1 وولفسبورگ؛ شاهکار سوپر لوا، جهان را غافلگیر کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب هفته ششم بوندسلیگا، دو تیم بایرن و وولفسبورگ به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با درخشش مهاجم لهستانی خود، در این بازی به یک پیروزی پر گل رسید. 

ادامه مطلب ...

آلونسو: تمام مالیات‌هایم را سر وقت پرداخت می‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو هافبک سابق کهکشانی‌ها به اتهام تخلف مالیاتی واکنش نشان داد.  ادامه مطلب ...

گرگ‌ها به دنبال بن عطیه در قبال ۲۰ میلیون یورو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم آ.اس رم ایتالیا برای تقویت خط دفاعی خود در این فصل به دنبال مدافع سابق مراکشی خود مهدی بن عطیه است.  ادامه مطلب ...

بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ نبرد مدعیان در آلیانس آرنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب ششمین هفته از رقابت های بوندسلیگا، دو تیم بایرن مونیخ و وولفسبورگ به مصاف یکیدیگر خواهند رفت. 

ادامه مطلب ...

نکات دیدار بایرن مونیخ - وولفسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهم ترین دیدار هفته ششم بوندسلیگا سه شنبه شب بین تیم های بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا و وولفسبورگ قهرمان جام حذفی برگزار می شود. 

ادامه مطلب ...

خوشحالی دانته از رویارویی با بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته، مدافع سابق بایرن که در آخرین لحظات نقل و انتقالات به ولفسبورگ پیوست، از تجدید دیدار با هم‌باشگاهی‌های سابقش ابراز خوشحالی کرد.    ادامه مطلب ...

بواتنگ: دورتموند قوی‌تر از ولفسبورگ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه مصاف بایرن مقابل ولفسبورگ، بواتنگ گفت که رقیب اصلی آنها در فصل جاری تیمی نیست جز دورتموند.   

ادامه مطلب ...

گواردیولا:ولفسبورگ میتواند رقیب بایرن باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است ولفسبورگ رقیبی جدی برای تیمش در راه قهرمانی این ‏فصل بوندسلیگاست.‏   

ادامه مطلب ...