وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن و مشکل کمبود بازیکن مقابل اشتوتگارت!

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، در آخرین بازی باواریاییها در سال ۲۰۱۰ امکان دارد که همان اتفاقاتی که در اوایل فصل برای بایرن رخ داد تکرار شود.

ادامه مطلب ...

لو: بالاک برای دیداردوستانه با ایتالیا آماده نخواهد بود

 

آلمان و ایتالیا روز نهم فوریه در دیداری دوستانه مقابل هم قرار خواهند گرفت ولی طبق صحبتهای یواخیم لو، میشائیل بالاک دراین دیدار حاضر نخواهد بود.

ادامه مطلب ...

بایرن آماده خرید بینز

 

به نقل از تاگ زایتونگ، ظاهرا اولین انتقال باواریاییها در فصل نقل و انتقالات زمستانی، مدافع وسط باشگاه اورتون٬ لیتون بینز میباشد که در یک قدمی انتقال به باشگاه بایرن مونیخ است.

ادامه مطلب ...

کمک لو٬ بکن باوئر و اعضای تیم ملی آلمان به کودکان بی سرپرست

 

پلیور آبی رنگ یو آخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی همیشه به تن داشت در یک حراجی در برلین با قیمت ۱ میلیون یورو فروخته شد.

ادامه مطلب ...

الیور کان: بایرن مونیخ به یک دروازه بان بزرگ نیاز دارد

 

الیور کان، دروازه بان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان اعلام کرد که بایرن به یک دروازه بان بزرگ نیاز دارد.

ادامه مطلب ...

یواخیم لو: آلمان میتواند قهرمان یورو 2012 یا جام جهانی 2014 باشد

 

به نقل از سایت خبری اسپورت٬ یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان، دیروز به هفته نامه کیکر گفت که تیم تحت نظارت او پس از آنکه در این چند سال اخیر توانست خود را به عنوان یکی از تیمهای برتر جهان اثبات کند میتواند قهرمان یورو 2012 و یا جام جهانی 2014 باشد.

ادامه مطلب ...

بایرن با فان بومل تمدید نخواهد کرد

  

به نقل از کیکر، مدیران باشگاه بایرن مونیخ به مارک فان بومل کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کردند که با او تمدید نخواهند کرد و این بازیکن حداکثر تا تابستان سال آینده میتواند در این باشگاه به بازی کردن بپردازد.

ادامه مطلب ...

پنج گل برای پنجم شدن

 

در هفته پایانی نیم فصل اول بوندسلیگا دیدار بایرن و اشتوتگارت از چند جهت بسیار حائز اهمیت بود. اول اینکه در شب قبل دورتموند صدرنشین دومین شکست فصل را متحمل شده بود و فرصتی شد برای سایر رقیبان تا فاصله خود را با این تیم کم کنند. 

ادامه مطلب ...

آمار و رکوردهای بایرن پس از بازی برابر اشتوتگارت

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ این روزها آمار و ارقام و رکوردها بیشتر متمرکز بر تعداد پاسهای سالم و تعداد گل زده و... می باشد و بیشتر برای کمک به تحلیل تیمها و آنالیز قبل و بعد از بازی از آنها استفاده می شود حال در اینجا رکوردها و آمار متفاوتی را که توسط باشگاه و بازیکنان پس ازدیدار برابر اشتوتگارت بدست آمده است ذکر خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

انتقاد ونگال از خط دفاعی تیمش به رغم برد مقابل اشتوتگارت

 

لوئیس ونگال، سرمربی هلندی بایرن در پایان دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل اشتوتگارت که با برتری 3-5 باواریایی ها همراه بود، صحبتهای نه چندان خوشایندی را خطاب به خبرنگاران و مدافعان تیمش به زبان آورد.

ادامه مطلب ...