وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز : بایرن را دوست دارم و نمی خواهم از بایرن بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز به انتقالش در تابستان فکر نمی کند. مهاجم مونیخی ها که در ماه آوریل قرار داد خود را با بایرن تمدید کرد معتقد است که ماندن یا رفتنش در پایان فصل به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد و او قصد جدایی از تیم را ندارد.

او در این باره توتو اسپورت چنین می گوید: "من تمام سوالات در رابطه با آینده ام را دوست ندارم. کار من فوتبال بازی کردن است. افرادی مسئول در بایرن هستند که برای آینده من تصمیم می گیرند و این در آینده من نهفته است. من تنها یک بازیکن هستم و قدرت تصمیم گیری را ندارم که در بایرن بمانم یا این که فروخته شوم. باشگاه در حال حاضر گفته است که قصد فروش من را ندارد. در نتیجه من نیازی به گفتن چیزی بیشتر در رابطه با این موضوع نیست. من در بایرن خوشحال هستم و اگر این گونه نبود قرارداد خود را تمدید نمی کردم."

او در ادامه در رابطه با آمدن گواردیولا و تاثیر او بر روی آینده خودش این چنین می گوید: "بارسلونای گواردیولا چند سال پیش به من نزدیک شده بود. اما در عوض من تصمیم گرفتم که در بایرن بمانم. فکر می کنم او ابتدا تیم را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و سپس تصمیم می گیرد که چه کسانی بازی کنند و آیا گومز نقشی در تیم خواهد داشت. بدیهی است که اگر مسی به بایرن بیاید و همین گونه گل بزند. بایرن نه تنها به گومز بلکه به هیچ مهاجم دیگری احتیاج نخواهد داشت. اگر من در پایان فصل دوباره نیمکت نشین باشم اختیارات خودم را بررسی خواهم کرد و تصمیم خواهم گرفت که چه چیزی به نفع باشگاه و من خواهد بود. اما هنوز خیلی زود است."

نظرات 4 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 13:53

گومز میدونی که عاشقتم .
مرسی انقدر به بایرن عشق میورزی

نمیدونم! سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 15:04

ایول گومز خان

فرزاد چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 11:57 http://www.killerboy1.mihanblog.com

تو رو خدا گومزو نفروشین اولی خان.نوکرتم...

علی MARIO شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 13:43

همه بایرنیا دوست دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد