وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس جدایی روبن از بایرن مونیخ را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ شایعات منتشر شده در مورد جدایی آرین روبن وینگر تیم فوتبال این باشگاه را رد کرد. 

در حالیکه این هافبک هلندی در ابتدای فصل جاری قرارداد خود با بایرن را تمدید کرده بود، اخیرا شایعه شده بود که وی در پایان فصل بایرن را ترک خواهد کرد. 

هوینس درباره حدس های اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن در مورد جدایی روبن از بایرن، می گوید: "من نمی دانم که هیتسفلد چگونه می تواند چنین تفکراتی داشته باشد." 

قابل ذکر است که هوینس همواره یکی از علاقه مندان به روبن بوده است و در زمان پیوستن او به بایرن یعنی در اوایل فصل 2009/2010 نیز پیگیری های هوینس و پوکر او بر سر روبن و ریبری با پرز موجب انتقال روبن از رئال مادرید به بایرن شد. 

آرین روبن نیز در این زمینه گفت: "فکر می کنم که این یک شوخی است. افراد خارج از باشگاه از برنامه های بایرن خبر ندارند. دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارم و در حال آغاز دوران شکوفایی بایرن از فصل آینده هستیم. من در انتظار آن هستم." 

گفتنی است که هیتسفلد این گونه حدس زده بود که روبن در تاکتیک های گواردیولا جایی نخواهد داشت و باید بایرن را ترک کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
موسی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 20:06 http://omid-mesile.blogfa.com/http://

روبن باید بمونهو او فوق العاده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد