وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن به آرسنال رسید


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که امروز در نیون سوئیس انجام گرفت، نمایندگان 16 تیم صعود کرده حریفان خود را شناسایی کردند. 

ادامه مطلب ...

دفاع رومنیگه از فرانک ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ آلمان با ناعادلانه دانستن کارت قرمز فرانک ریبری بازیکن فرانسوی این تیم در دیدار اخیر بایرن در جام حذفی، ابراز امیدواری کرد این بازیکن جریمه نشود.

ادامه مطلب ...

فینال زودرس در یک چهارم نهایی جام حذفی ؛ بایرن میزبان دورتموند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قهرمان پانزده دورۀ جام حذفی آلمان باید در مرحلۀ یک چهارم نهایی این رقابت ها به مصاف تیم بروسیا دورتموند برود.

ادامه مطلب ...

هوینس: بایرن به وجود بازیکنانی مثل مولر افتخار می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیران باشگاه فوتبال بایرن مونیخ از تمدید قرارداد مهاجم ملی‌پوش و جوان خود ابراز خرسندی کردند.

ادامه مطلب ...

شقیری: هواداران بایرن لایق موفقیت هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژردان شقیری هافبک تیم بایرن مونیخ گفت همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بخاطر هواداران باشگاه قهرمان بوندسلیگا شویم. 

ادامه مطلب ...

گواردیولا آلمانی یاد می‌گیرد تا مربی بایرن شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یک گزارش منتشرشده مشخص می‌کند مربی سابق بارسلونا در حال فراگیری زبان آلمانی در آمریکا است و از بخت خوبی برای هدایت باوارایی‌ها در آینده برخوردار است.

ادامه مطلب ...

گیفر و رد پیشنهاد بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فابیان گیفر دروازه بان تیم فورتونا دوسلدورف آلمان گفت پیشنهاد بایرن را برای پیوستن به این تیم برای فصل 2012- 2013 رد کرده است.

ادامه مطلب ...

ماتئوس: هاینکس با بایرن تمدید می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال آلمان هر چند به مقام قهرمانی نرسیده اما از نظر کاپیتان ژرمن‌ها در جام جهانی ۱۹۹۰ بهترین فرد برای هدایت تیم کشورش است.

ادامه مطلب ...

بالاک: هنوز برای بازی خداحافظی ام برنامه ریزی نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در صحبت هایی انتشار اخباری مبنی بر انجام برنامه ریزی های دقیق برای بازی  خداحافظی او از دنیای فوتبال را رد کرد و اعلام کرد که این ایده هیجان انگیزی خواهد بود.

ادامه مطلب ...

هاینکس: اوضاع بایرن نمی تواند بهتر از این باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در صحبت هایی به تمجید از عملکرد خوب شاگردانش از ابتدای فصل تا به اینجا پرداخت و به این نکته اشاره کرد که نمایش خوب باواریایی ها در بازی سه شنبه شب جام حذفی مقابل آگسبورگ که با برد 0-2 به همراه بود، در خارج از روزهای عادی به دست آمد.

ادامه مطلب ...