وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جراحی خاوی مارتنیز موفقیت آمیز بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی و مصدوم تیم فوتبال بایرن مونیخ روز گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و حالا باوریایی ها امیدوارند تا بتوانند زودتر از موعد تعیین شده این بازیکن را در ترکیب خود ببینند.

ادامه مطلب ...

پپ گواردیولا و معضلى به نام "جاى خالى تونى کروس"

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هنگامى که در آپریل گذشته مشخص شد که تونى کروس بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد،‌ پپ گواردیولا مجبور شد که در جستجوى تغییراتى تاکتیکى براى جبران خلا ناشى از نبود تونى کروس باشد.

ادامه مطلب ...

مطبوعات ایتالیا: بایرن وراتی را زیر نظر قرار دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گفته رسانه ها و مطبوعات ایتالیایی بایرن مونیخ وضعیت مارکو وراتی هافبک ملی پوش ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن را زیر نطر قرار داده است و ممکن است برای جذب این بازیکن اقدام نماید.

ادامه مطلب ...

مولر: هنوز هم تشنه ی موفقیت هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم چندپسته ی بایرن مونیخ اعلام کرد هنوز هم تشنه ی کسب موفقیت با بایرن می باشد با وجود اینکه تقریبا همه ی جام ها رو کسب کرده است.

ادامه مطلب ...

بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ باواریاییها در خط استارت بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، استارت فصل جدید رقابتهای لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا امشب زده خواده شد و طبق رسم این مسابقات، تیم قهرمان دوره قبل باید در دیدار افتتاحیه به میدان برود.

ادامه مطلب ...

گواردیولا: هدف اصلی ما، قهرمانی در بوندسلیگاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که هدف اصلی تیمش در فصل پیش رو، دفاع از عنوان قهرمانی اش در بوندسلیگاست.

ادامه مطلب ...

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - وولفسبورگ

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - وولفسبورگ در هفته اول بوندسلیگا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 23:00

شواین اشتایگر: مشکل زانویم جدی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، شایعات اخیر در مورد دوری طولانی مدتش از میادین به دلیل مصدومیت زانو را رد کرد.

ادامه مطلب ...

لام: بزرگترین رقیب مان در لیگ، دورتموند است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام معتقد است بورسیا دورتموند مهم ترین تهدید برای بایرن مونیخ در راه کسب سومین قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا است.

ادامه مطلب ...

واتسکه : هواداران نباید به گوتزه بی احترامی کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، واتسکه معتقد است که گوتزه سزاوار چنین رفتاری از سوی تماشاگران دورتموندی نیست.

ادامه مطلب ...