وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

والنسیا - بایرن مونیخ؛ نبردی تمام عیار برای صدرنشینی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ در دربی شنبه شب باواریاییها، تنها به کسب یک امتیاز رضایت داد و حال امیدواراست تا در مستایا از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر والنسیا به پیروزی برسند.

ادامه مطلب ...

بحث روز: شادی بحث برانگیز ماندزوکیچ پس از گلزنی مقابل نورنبرگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فدراسیون فوتبال آلمان از ماریو ماندزوکیچ و ژردان شقیری دو بازیکن بایرن مونیخ خواست تا از حرکاتی که در دیدار شنبه شب مقابل نورنبرگ انجام دادند اجتناب کنند.

ادامه مطلب ...

مصدومیت هافبک برزیلی؛ گوستاوو در اتاق عمل

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوئیس گوستاوو هافبک جنگنده و برزیلی باشگاه بایرن دیدار امشب بایرن مقابل والنسیا را بدلیل مصدومیت از دست داد.

ادامه مطلب ...

هاینکس:‌ هدف دو تیم صدرنشینی گروه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز اعلام کرد هدف مشترک بایرن مونیخ و والنسیا سرگروهی است. 

ادامه مطلب ...

ریبری : بازی با والنسیا دیدار بسیار مهمی برای ما است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری از مقایسه خود با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو چندان خوشحال نیست. 

ادامه مطلب ...

هاوارد وب داور بازی فردا شب والنسیا - بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هاوارد وب داور41 ساله انگلیسی قضاوت دیدار حساس والنسیا مقابل بایرن را عهده دار شد. این یک فرصت مناسب برای وب محسوب می شود.

ادامه مطلب ...

بازگشت گومز و ریبری در دیدار بایرن برابر والنسیا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز مهاجم مصدوم بایرن چیزی بالغ بر بیش از سه ماه را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از میادین به دور بود. گومز در دیدار دوستانه هفته گذشته با چهار گل بازگشت خود را جشن گرفت.

ادامه مطلب ...

بحث و گفتگو در مورد دیدار والنسیا - بایرن مونیخ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار والنسیا - بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۵

مانوئل نویر: اشتباه من، شوخی می کنید؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ در هفته دوازدهم بوندسلیگا مقابل نورنبرگ بحران زده به میدان رفت و در حالیکه با برتری 1 بر 0 از حریف پیش بودند در اوایل نیمه نخست با شوت از راه دور مارکوس فولنر و اشتباه نویر در دفع آن به تساوی تن داد. 

ادامه مطلب ...

هاینکس: بایرن باز هم به زندگی ادامه می‌دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال بایرن پس از تساوی یک بر یک خارج از خانه با نورنبرگ گفت: پایمان نشکست و با وجود این توقف به زندگی ادامه می‌دهیم.

ادامه مطلب ...