وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: بایرن در آستانه تمدید قرارداد با روبن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن اظهار دارد بایرن برای عقد قرارداد جدید با آرین روبن تنها یک گام دیگر فاصله دارد.

ادامه مطلب ...

تیم منتخب هقته بیست و ششم بوندسلیگا با حضور چهار باواریایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هرچهار بازیکن خط میانی باشگاه بایرن با درخشش در بازی این هفته مقابل هرتابرلین توانستند در تیم منتخب بوندسلیگا که هر هفته توسط سایت کیکر انتخاب میشود حضور یابند.

ادامه مطلب ...

پیشنهاد حقوق 170 هزار پوندی در هفته برای روبن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگاه بایرن مونیخ آلمان به ستاره‌ هلندی‌اش پیشنهاد تمدید قرارداد در ازای پرداخت حقوقی بالغ بر 170 هزار پوند در هفته را داد.

ادامه مطلب ...

روبن: تمام تلاشمان را میکنیم تا گومز آقای گل بوندسلیگا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن وینگر هلندی باشگاه بایرن اظهار دارد او و هم تیمی هایش بیشترین تلاششان را میکنند تا ماریو گومز بار دیگر آقای گل بوندسلیگا شود.

ادامه مطلب ...

نگرانی باشگاه بایرن از خبر تصادف دایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ علی دایی اسطوره فوتبال کشور ایران که در فصل 1998-1999 در بایرن توپ میزد روز گذشته بر اثر تصادف جراحت دید و راهی بیمارستان شد. از این رو باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای ستاره سابق خود آرزوی سلامتی دارد.

ادامه مطلب ...

نتایج کامل هفته بیست و ششم بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هفته بیست و ششم بوندسلیگا با پیروزی هر چهار تیم صدر جدول و ادامه تیره روزی های هوفنهایم و هامبورگ پیگیری شد.

ادامه مطلب ...

بایرن در پی جذب ادین ژکو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برخی از مطبوعات ایتالیا از علافه باشگاه بایرن مونیخ به جذب ادین ژکو ستاره بوسنیایی تیم منچسترسیتی خبر دادند.

ادامه مطلب ...

روبن: هنوز آن روبن سابق نشده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ستاره 27 ساله بایرن تایید کرد که پس از مصدومیت های پیاپی در سال جاری علی رغم درخشش در سه بازی اخیر تیمش هنوز به فورم سابق خود باز نگشته است.

ادامه مطلب ...

نرلینگر: حقیقتا نمایشی خیره کننده داشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مربیان و بازیکنان دو تیم بایرن مونیخ و هرتابرلین پس از بازی شب گذشته مقابل یکدیگر به اظهار نظر پرداختند که در ادامه مطلب آنها را میخوانیم.

ادامه مطلب ...

نمرات بازیکنان هرتابرلین - بایرن مونیخ، روبری بهترین های میدان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن سوپر استار هلندی بایرن با به ثمر رساندن سه گل در بازی تیمش مقابل هرتابرلین بهترین بازیکن میدان نام گرفت. در سوی دیگر میدان نیز کریستوف یانکر مدافع تیم هرتابرلین با ارائه بازی ضعیف خود بدترین بازیکن شناخته شد.

ادامه مطلب ...