وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: بایرن به لواندوفسکی نیازی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم برزیلی سابق باشگاه بایرن مونیخ معتقد است باشگاه سابقش نیازی به خرید روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بورسیا دورتموند ندارد و او بازیکن بهتری نسبت به دو مهاجم فعلی این تیم نیست.

روبرت لواندوفسکی که بر طبق گفته سران دورتموند حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه نیست یا در پایان این فصل فروخته خواهد شد و یا با پایان قراردادش در سال 2014 سیگنال ایدونا پارک را ترک خواهد کرد. بنا بر گزارش های منتشر شده باشگاه های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ به شدت خواهان این مهاجم هستند.

جیووانی البر، مهاجم سال های نه چندان دور بایرن در مصاحبه ای که با AZ داشت در این باره گفت: "بایرن به لواندوفسکی احتیاجی ندارد. او بازیکن بهتری نسبت به ماریو گومز و ماندزوکیچ نیست. اگر من بودم آن دو را به خوبی حفظ می کردم، هر چند در فوتبال همه چیز به سرعت تغییر می کند، یک روز جایگزین ناپذیر هستی و روز دیگر نیازی به تو ندارند."

مهاجم برزیلی بایرن که همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان در سال 2001 شد در ادامه درباره شرایط ماریو گومز در این تیم و آینده او هم گفت: "من فکر نمی کنم که ماریو در حال فکر کردن به یک انتقال باشد، کاملا برعکس، انتظار دارم که برای جایگاهش بجنگد و به ترکیب اصلی تیم بازگردد. او مدت های طولانی است که در بوندسلیگا بازی می کند و می داند که روال هر کاری در اینجا چگونه است، اگر به گلزنی ادامه دهد به زودی از بازیکنان ثابت خواهد بود."

گومز در این فصل هفت گل در چهارده بازی بوندسلیگایی خود به ثمر رسانده است.

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر عباس چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 21:23

مخالفم به نظر من یه ذره گلزن تره و قدر موقعیتا رو بیشتر میدونه

b چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 21:41

میگم این ساعت 22و30 با حساب جلو کشیده شدن ساعت ایرانه؟بازی تیم ملی رو عرض میکنم.....عید همه دوستان هم مبارک وانشا....تو این سال دیگه حسرت به دل نشیم....تولد لوتار ماته ئوس کبیر هم مبارک.

بله با حساب جلو کشیده شدن ساعت ایرانه

محسن اشتایگر چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 23:37

من با البرموافقم ،فقط سوارز

امیر عباس چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 23:38

یه تقویم ورزشی از سایت طرفداری :
http://fs2.filegir.com/interfans/Taghvim_92_Tarafdari.Com.zip

همایون پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 01:44

به نظرم لواندوفسکی وسوارز در یک حد هستندتقریبا،ولی اوردن سوارز به بایرن میتونه بازی های بوندسلیگا وبایرن رو جذابتر وپربیننده ترکنه نسبت به قبل واز طرفی دیگه نمیخواد با خرید لواندوفسکی حریف دیرینمون رو ضعیفتر کنیم.

Bavariaboy پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 16:17

هم لواندوفسکی خوبه هم سوارز....ولی فعلاً که خبری از هیچکومشون نیست!

علی MARIO شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 13:38

تاگومز ومندزوکویچ هستن لواندووسکی باس گرد جمع کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد