وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسلومکا: پیشنهادی از بایرن نداشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هنوز کادر مدیریتی باشگاه بایرن برای نیمکت این تیم در فصل آینده تصمیمی اتخاذ نکرده اند و شایعاتی طی روزهای گذشته مبنی بر حضور اسلومکا روی نیمکت بایرن برای فصل آینده مطرح شده بود.

ادامه مطلب ...

آدلر: نویر یکی از بهترین دروازه بانان جهان است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از تساوی 4 بر 4 تیم ملی آلمان مقابل سوئد انتقادات بسیاری در مورد عملکرد مانوئل نویر مطرح شد و در یک نظر سنجی که توسط روزنامه بیلد تدارک دیده شد رنه آدلر به عنوان برترین دروازه بان آلمان انتخاب شد.

ادامه مطلب ...

رئیس شالکه: بایرن هنوز قهرمان بوندسلیگا نیست

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،هورست هولدت رئیس باشگاه شالکه امیدوار است که در ادامه فصل بتوانند بایرن را متوقف کرده و فاصله ایجاد شده را کاهش دهند.

ادامه مطلب ...

تونی: گواردیولا باید به بایرن‌مونیخ برود


به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،
موفق‌ترین سرمربی بارسلونا آماده بازگشت به فوتبال است و هم‌تیمی سابق وی از او خواست سرمربی بایرن مونیخ شود.

ادامه مطلب ...

رومنیگه:تکلیف ماندن یارفتن هاینکس درمذاکرات زمستانی روشن‌ می‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ معاون بایرن مونیخ گفت: تکلیف وضعیت ادامه همکاری با سرمربی ۶۷ ساله این باشگاه در مذاکرات ابتدای سال نو میلادی مشخص خواهد شد.

ادامه مطلب ...

مولر: استحقاق این پیروزی پر گل را داشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم ملی‌پوش بایرن مونیخ گفت: مقابل فورتونادوسلدورف هر آنچه را در چنته داشتیم رو کردیم تا پیروزی پر گلی حاصل شود.

ادامه مطلب ...

هاینکس: این بهترین بازی ما در فصل جاری بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است بازیکنانش با برخورداری از تمرکز بالا، حس از خودگذشتگی و یکپارچگی ۵ گل به فورتونادوسلدورف زده و بهترین بازی فصل را انجام دادند.

ادامه مطلب ...

دوسلدورف ۰ - ۵ بایرن مونیخ؛ رکوردشکنی باواریاییها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ با برد مقابل فورتونا دوسلدورف هشتمین پیروزی متوالی خود در بوندسلیگا را بدست آورد و رکوردشکنی کرد.

ادامه مطلب ...

جروم بواتنگ: با پرینس در مورد بایرن صحبت کردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که با برادر ناتنی اش، کوین پرینس، در مورد پیوستن او به بایرن صحبت کرده است.

ادامه مطلب ...

هوینس: روبن در بایرن باز نشسته خواهد شد

به گزارش  وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که آرین روبن ستاره هلندی  این باشگاه در بایرن باز نشسته خواهد شد.

ادامه مطلب ...