وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ملاقات با پاپ پاداش پیروزی برابر گلادیاتورها

 

مونیخى ها سفر به رم را به همین سادگى فراموش نخواهند نمود، حتى اگر این پیروزى براى برخى یادآور برد تاریخى 7-1 آلمان مقابل برزیل در نیمه نهایى جام جهانى 2014 باشد.

ادامه مطلب ...

کاریکاتور روز: شکست سنگین آ اس رم برابر تیم فوتبال بایرن مونیخ

 

عمر مومنی کاریکاتوریست برجسته وب سایت گل شکست عحیب و 7 - 1 تیم فوتبال رم برابر شاگردان پپ گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ را دست مایه آخرین اثر خود قرار داده است.

ادامه مطلب ...

دیدار اعضای باشگاه بایرن مونیخ با پاپ فرانسیس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اعضای باشگاه بایرن مونیخ آلمان، بعد از پیروزی خیره کننده و باورنکردنی 7-1 شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رم ایتالیا، در قراری از پیش تعیین شده، امروز در شهر واتیکان به دیدار رهبر کاتولیک های جهان رفتند.

ادامه مطلب ...

نظر باواریاییها و جالوروسی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم فوتبال آ اس رم گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و جالوروسی ها را درباره این دیدار می خوانید.

ادامه مطلب ...

آ اس رم 1 - 7 بایرن مونیخ؛ طوفان باواریاییها در المپیکو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 7 بر 1 تیم فوتبال رم ایتالیا را در هم کوبید.

ادامه مطلب ...

آ اس رم - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال تثبیت صدرنشینی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آخرین روز از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه چهارم این رقابت ها دو تیم رم ایتالیا و بایرن مونیخ آلمان به قضاوت آقای یوناس اریکسون سوئدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ادامه مطلب ...

بحث و گفتگو در مورد دیدار آ اس رم - بایرن مونیخ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار آ اس رم - بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 22:15

نظر باواریاییها و جالوروسی ها پیش از دیدار امشب

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان پپ گواردیولا، امشب در پایتخت ایتالیا به مصاف حریف خود، آ اس رم می روند. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را پیش از این دیدار می خوانید.

ادامه مطلب ...

آینده نا معلوم ماتیاس سامر در مونیخ

 

ماتیاس سامر مدیر ورزشى بایرن مونیخ به نظر در حال ترک بایرن مونیخ است، قرارداد او در تابستان آینده با باشگاه بایرن مونیخ به اتمام مى رسد و هنوز گفتگویى بر سر تمدید آن صورت نگرفته است و از طرفى شایعاتى در خصوص مذاکره پپ گواردیولا با یکى از هم وطنان خود براى جایگزینى سامر به گوش مى رسد.

ادامه مطلب ...