وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر هرتابرلین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته بیست و یکم بوندسلیگا با تساوی یک بر یک برابر تیم فوتبال هرتابرلین متوقف شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

ادامه مطلب ...

رکوردشکنی لواندوفسکی در دقیقه ششم وقت های اضافه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لواندوفسکی دیرهنگام ترین گل تاریخ بوندسلیگا را طی ۱۳ سال اخیر به ثمر رساند.  ادامه مطلب ...

توئیت لواندوفسکی پس از بازی با هرتابرلین: همیشه تا آخر ادامه بده

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لواندوفسکی در بازی مقابل هرتابرلین در ثانیه های پایانی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. 

ادامه مطلب ...

هرتابرلین 1 - 1 بایرن مونیخ؛ تساوی دیرهنگام بایرن مونیخ در زمین هرتا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار تیم های هرتابرلین و بایرن لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت؛ در حالی که بازی تا دقیقه 95 با برتری هرتا دنبال می شد. لواندوفسکی در واپسین ثانیه بازی ناجی مونیخی ها شد.  ادامه مطلب ...

رومنیگه: مولر دوباره متولد خواهد شد؛ فقط بازیکنان باکیفیت جذب خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه می گوید که یاشوا کیمیش گزینه اول باشگاه برای جانشینی فیلیپ لام خواهد بود. 

ادامه مطلب ...

برتی فوگتس: بهتر است ابرل به بایرن مونیخ نرود؛ تماشاگران اغتشاشگر مجرمند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق تیم ملی آلمان به شایعات پیوستن مکس ابرل به مجموعه بایرن مونیخ واکنش نشان داد. 

ادامه مطلب ...

لینه‌کر: آلمان‌ها مراقب باشند لایپزیگ، چلسی دیگری نشود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال انگلیس احتمال می‌دهد تیم فوتبال آر.ب لایپزیگ به چلسی بوندس‌لیگا تبدیل شود. 

ادامه مطلب ...

شوخی حساب توئیتری بایرن مونیخ در حمایت از هوملس برای کسب کفش طلا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اکانت توئیتری باشگاه بایرن مونیخ، بازهم سوژه جالبی به کاربران این شبکه مجازی داده است.

ادامه مطلب ...

رومنیگه:رابطه لام وباشگاه همانندگذشته است؛لوا شایستگی دریافت چنین دستمزدی رادارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه می گوید روبرت لواندوفسکی با توجه به سطح بازی و عملکردش شایسته دریافت حقوقی است که باشگاه به این بازیکن پرداخت می کند. 

ادامه مطلب ...