وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوبامیانگ: راه بایرن را سد می‌کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با اینکه بایرن شانس اول قهرمانی در فصل جاری بوندسلیگا قلمداد می‌شود، مهاجم دورتموند تاکید کرد جلوی این یکه‌تازی را خواهد گرفت.   

ادامه مطلب ...

رومنیگه: محرومیت رئال را گردن بایرن نیندازید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس باشگاه بایرن به شایعاتی که اسپانیایی‌ها درمورد تاثیر آنها بر ماجرای محرومیت رئال منتشر کرده‌اند، واکنش نشان داد.   

ادامه مطلب ...

کومان: در یوونتوس فشار بیشتری احساس می کردم؛ دوست دارم در بایرن مونیخ بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگسلی کومان ابراز علاقه کرد که برای سالیان طولانی در بایرن مونیخ بماند. 

ادامه مطلب ...

کدام تیم بیش از همه از بایرن مونیخ خرید می کند

بایرن مونیخ در اغلب موارد تنها هنگامی بازیکنی را از دست می دهد که دیگر نیازی به آن ندارد و به همین دلیل در این زمینه سیاستی هدفمند و منطقی را دنبال می کند. 

ادامه مطلب ...

بکن باوئر: لواندوفسکی یکی از کاندید های پیوستن به رئال مادرید است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برای اولین بار، بایرن مونیخ اذعان کرد که روبرت لواندوفسکی ممکن است خرید بزرگ بعدی رئال مادرید باشد. 

ادامه مطلب ...

قدرت بازیکن های بایرن مونیخ در پی ای اس 2016

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شرکت ژاپنی کونامی هر سال نسخه ای را از پی ای اس ( PES ) روانه بازار می کند. سری بازی پی ای اس طرفداران زیادی مخصوصا در ایران دارد. در این پست قدرت بازیکن های بایرن مونیخ در پی ای اس 2016 را برایتان فراهم کردیم. 

ادامه مطلب ...

قدرت بازیکن های بایرن مونیخ در فیفا 16

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شرکت بزرگ EA هر سال نسخه ای از فیفا را روانه بازار می کند. این بازی ها شبیه ساز کامل فوتبال هستند و قدرت بازیکن ها از سوی کارشناسان و زیرنظر فیفا ایجاد می شود. قدرت تمامی بازیکن های بایرن را در این لیست قرار دادیم تا ببینید بازیکن مورد نظرتان از چه قدرتی برخوردار است. 

ادامه مطلب ...

لواندوفسکی:مشکلی بابت حضورهیگواین ندارم؛بایرن برترازتمام تیمهای لیگ جزیره است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است حضور هیگواین در مونیخ، جایگاه او را به خطر نمی اندازد. 

ادامه مطلب ...

تلاش آندر‌آرمور برای کنار زدن آدیداس و قرارداد با توماس مولر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دومین کمپانی تولید وسایل ورزشی آمریکا تلاش می‌کند رقیب بزرگ ژرمنی را کنار زده تا با مهاجم تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ قرارداد امضا کند. 

ادامه مطلب ...

گوتزه: وضعیتم خوب است، منتظرم هر چه سریع‌تر به ترکیب بایرن بازگردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان و تکنیکی تیم فوتبال بایرن مونیخ وضعیت آمادگی‌اش را برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان مناسب خواند. 

ادامه مطلب ...