وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بایرن مهاجم می خرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد این باشگاه در چند روز آینده یک مهاجم جدید به خدمت خواهد گرفت.

ادامه مطلب ...

ریبری: دو سال بود از فوتبال بازی کردن لذت نمی بردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، یوپ هاینکس، سرمربی تیمش را به دلیل اطمینانش به او، مورد ستایش قرار داد و اعلام کرد بار دیگر اعتماد به نفسش را به طور کامل به دست آورده است.

ادامه مطلب ...

رومنیگه:‌ بارسا و رئال فوتبالی فراتر از کره زمین ارائه می‌دهند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ معاون باشگاه بایرن‌مونیخ مصاف ال‌کلاسیکوی اسپانیایی‌ها را دیداری با کیفیت و متفاوت با سطح فوتبال کره زمین خواند.

ادامه مطلب ...

تیم منتخب بوندسلیگا با حضور سه بازیکن از بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ٬‌توماس مولر٬ دانیل فن بویتن سه ستاره باواریاییها با درخشش مقابل تیم هامبورگ در فهرست ۱۱ نفره تیم منتخب قرار گرفته اند.

ادامه مطلب ...

از عملکرد تیمم نا امید شدم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشل اونینگ سرمربی تیم هامبورگ در پی شکست ۵-۰ تیمش مقابل بایرن مونیخ مصاحبه ای را انجام داده است.

ادامه مطلب ...

بحث و گفتگو در مورد دیدار اف سی زوریخ - بایرن مونیخ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار اف سی زوریخ - بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد. 

زمان دیدار: سه شنبه 1 شهریور ۱۳۹۰ ساعت 23:15

نگاهی به عملکرد بایرن مقابل هامبورگ؛ توماس مولر مرد ماراتن بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برای درک بهتر از میزان تسلط بایرن در دیدار مقابل هامبوگ نگاهی به شواهد بازی و آمار و ارقام ثبت شده می اندازیم.

ادامه مطلب ...

شوک برای اولیچ: شش تا هشت هفته مصدومیت


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصدومیت ایویکا اولیچ بعد از دیدار با هامبورگ ، بدتر از آن چیزیست که پیش بینی می شد.

ادامه مطلب ...

نرلینگر ، اخبار مبنی بر علاقۀ بایرن مونیخ به مونتولیوو را رد کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستین نرلینگر ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ ، اعلام کرد که تیم بایرن مونیخ علاقه ای برای عقد قراردادی با ریکاردو مونتولیوو ، بازیکن فیورنتینا ندارد و تیم بایرن مونیخ هیچ خرید دیگری انجام نخواهد داد.

ادامه مطلب ...

احتمال غیبت اولیچ در دیدار با اف سی زوریخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ فردا ( روز دوشنبه ) به زوریخ خواهد رفت تا در روز سه شنبه و ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف تیم اف سی زوریخ برود. اما احتمال حضور ایویکا اولیچ در پرده ای از ابهام قرار دارد.

ادامه مطلب ...