وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آغاز سال 1394 و عید باستانی نوروز مبارک...

 

آغاز سال ۱۳۹۴ و عید باستانی نوروز بر همه هموطنان عزیز، به خصوص هواداران بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان مبارک. امید است امسال٬ سالی خوب و خوش و سرشار از شادی و موفقیت برای خود و خانواده های محترمتان باشد و همچنین شاهد قهرمانی های بایرن مونیخ در هر سه جام حذفی٬ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

واکنش ها به قرعه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در نیون سوئیس برگزار شد و 8 تیم برتر اروپا حریفان خود را شناختند. طبق قرعه کشی انجام شده بایرن مونیخ در این مرحله به مصاف پورتو خواهد رفت.

ادامه مطلب ...

لیست جدید تیم ملی آلمان اعلام شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو لیست جدید تیم ملی آلمان را برای دو دیدار پیش روی این تیم اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

اعلام برنامه دقیق ادامه مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برنامه دقیق بازی های مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

پورتو حریف بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15 لحظاتی قبل در شهر نیون سوییس  انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

ادامه مطلب ...

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های بزرگ اروپایی ظهر فردا حریفان خود در مرحله بعدی را خواهند شناخت.

ادامه مطلب ...

کیه لینی: نمی خواهیم با بایرن روبرو شویم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی پوش تیم یوونتوس ایتالیا اعتراف کرد که از رویارویی با تیم بایرن مونیخ در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیم دارد.

ادامه مطلب ...

ماتیاس سامر و سهم او از موفقیت بایرن مونیخ

 

ماتیاس سامر از سال 2012 به سمت مدیر ورزشى باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده است و با هشدارها و انتقادات همیشگى از تیم، خود را به چهره اى جنجالى تبدیل نموده است. اما براى او چه سهمى در موفقیت بایرن مونیخ مى توان قائل بود؟

ادامه مطلب ...

ویرا مربی جوانان بایرن‌مونیخ می شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های آلمانی فاش کردند بایرن مونیخ علاقه‌مند است پست مربیگری خود به پاتریک ویرا بسپارد.

ادامه مطلب ...