وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مکس کروزه: مى خواهیم به عنوان اولین تیم بایرن مونیخ را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مکس کروزه مهاجم مونشن گلادباخ خواهان شکست بایرن مونیخ در اولین بازی دور برگشت رقابت های بوندسلیگا شد.

ادامه مطلب ...

هشدار ماتیاس سامر به بازیکنان بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر بعد از باخت بایرن مونیخ در بازی دوستانه نسبت به عملکرد بازیکنان بایرن مونیخ هشدار داد.

ادامه مطلب ...

یواخیم لو: خدیرا به جام جهانی می رسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان به بازگشت هر چه سریعتر خدیرا به میادین فوتبال بسیار خوش بین است.

ادامه مطلب ...

ریبری، بهترین بازیکن مونیخ در سال 2013

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خوانندگان یک روزنامه شهر مونیخ، هافبک فرانسوی بایرن را به عنوان مرد سال برگزیدند.

ادامه مطلب ...

کلوپ: رقابت با بایرن واقع بینانه نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی زرد های وستفالن نسبت به توقعات هواداران این تیم هشدار داد و اعلام کرد هر تیمی یارای رقابت با صدر نشین بوندسلیگا را ندارد.

ادامه مطلب ...

اعتقاد ۳۹ درصدی هواداران به قهرمانی مجدد بایرن در اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به باور شمار زیادی از هواداران، در پایان فصل جاری برای دومین سال پیاپی قهرمان اروپا خواهد شد.

ادامه مطلب ...

ریبری: من باید مرد سال می‌شدم؛ فیفا با انتخاب رونالدو سیاسی‌کاری کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره فرانسوی بایرن یک هفته پس از مراسم انتخاب بهترین‌های جهان به صورت تند و آشکار علیه انتخاب مهاجم رئال مادرید موضع‌گیری و فیفا را به «سیاسی‌کاری»‌ متهم کرد.

ادامه مطلب ...

زیدان : لیاقت ریبری در مراسم توپ طلا بیش از اینها بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، زین الدین زیدان، میهمان برنامه کانال فوتبال کلوب کانال پوس فرانسه بود و در صحبت هایی راجع به توپ طلای اخیر و کریستیانو رونالدو و هموطنش ریبری که نفر سوم رده بندی برترین بازیکنان سال دنیا لقب گرفت به صحبت پرداخت.

ادامه مطلب ...

بایرن هیچگاه نمیتواند بوندسلیگا را تسخیر نماید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس همواره جز یکی از بازیکنهای بورسیا دورتمند است که همواره کینه عجیبی از بایرن مونیخ به دل دارد وبه نوعی یکی از دشمنان سر سخت باشگاه باواریایی محسوب می شود. ادامه مطلب ...

مصدومیتها ادامه دارد؛ اینبار مارتینز و گوتزه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز و ماریو گوتزه دو بازیکن از بایرن مونیخ هستند که در بازی مقابل سالزبورگ مصدوم و از تمرینات تیمی جدا شدند.

ادامه مطلب ...