وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: پیشرفت آلابا شگفت انگیز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی بایرن عملکر فوق العاده داوید آلابا مدافع کناری تیمش را ستایش میکند و از پیشرفت روز افزون او میگوید.

ادامه مطلب ...

پلیس مونیخ به دنبال کفشهای دزدیده شده رونالدو

  

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران. پلیس مونیخ پرونده ای قضایی را برای یافتن پیراهن ها وکفشهای ربوده شده از رختکن رئال مادرید، در ساعاتی قبل از آغاز دیدار این تیم مقابل بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرده است.

ادامه مطلب ...

مولر: فینال آلیانس آره نا دیگر برایمان رویا نیست

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن جانشین به جای باستین شواین اشتایگر وارد زمین شد و برخورد شدید مارسلو با وی موجب شد تا در اواخر بازی میان بازیکنان دو تیم حواشی رخ دهد.

ادامه مطلب ...

لوو:بایرن، گل سر سبد باشگاه های آلمانی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان اعتقاد دارد که بایرن می تواند به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. او با ابراز امیدواری از عملکرد بایرن در لیگ قهرمانان سخن می گوید و حضور آن ها در فینال را کاملا محتمل می داند.

ادامه مطلب ...

کان: رقابت با دورتموند، به پیشرفت بایرن کمک می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقداست که افزایش رقابت میان بایرن و دورتموند به باواریایی ها کمک می کند تا قدرتمندتر شوند

ادامه مطلب ...

روبن: خوشحالم که یوونتوس به من علاقه نشان میدهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن بار دیگر در مورد آینده خود سخن میگوید و اظهار دارد که در بایرن خوشحال است اما از علاقه یوونتوس به خود احساس غرور میکند.

ادامه مطلب ...

دانته مذاکره با بایرن مونیخ را تایید کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دانته مدافع برزیلی تیم گلادباخ اظهار داشت هم اکنون در حال مذاکره با بایرن مونیخ است.

ادامه مطلب ...

بادشتوبر: هیچ چیز برای از دست دادن نخواهیم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هولگر بادشتوبر مدافع جوان باواریاییها اظهار داشت تیمش در بازی برگشت مقابل رئال مادرید هیچ چیز برای از دست دادن نخواهند داشت

ادامه مطلب ...

کاریکاتور روز: درخشش گومز مقابل رئالی های بی کفش

  

شب گذشته برای رئالی ها شب خوبی نبود؛ چه در زمین بازی و چه در رختکن به نظر می رسد این اتفاق روی رئالی ها تاثیر گذاشت و بازیکنانی مانند رونالدو، راموس و کوئنترائو شب بدی را پشت سر گذاشتند.