وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس:گلیزر نمی داند داخل توپ باد است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هدف این میلیاردر آمریکایی فقط پول درآوردن است وگرنه هیچ علاقه ای به فوتبال او را به سمت خرید باشگاه منچستریونایتد نکشانده است

ادامه مطلب ...

مصاحبه اختصاصی با بوریس بکر قهرمان سابق تنیس جهان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬بوریس بکر قهرمان ۹ دوره مسابقات گراند اسلم تنیس که سالها در بایرن سمت مشاور اقتصادی را بر عهده داشت و همچنین سال های سال است طرفدار پر  پا قرص بایرن هم محسوب می شود در یک مصاحبه اختصاصی در مورد تیم محبوبش سخن می گوید.

ادامه مطلب ...

فان بویتن: چهار تیم خواهان جذب من هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانیل فان بویتن مدافع با تجربه بایرن مونیخ تایید کرد ، با توجه به اینکه قراردادش با باواریاییها در پایان ژوئن امسال به اتمام میرسد ، چهار تیم خواهان به خدمت گیری او هستند.

ادامه مطلب ...

روبن: امضای قراردادجدید، تشریفاتی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایرانآرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که در آستانه امضای قرارداد جدیدی با باواریایی هاست٬

ادامه مطلب ...

آرین روبن در تیم ۱۱ نفره کاربران سایت یوفا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم منتخب سال ۲۰۱۱ اروپا با رای کاربران سایت یوفا اعلام شد . در بین این یازده نفر می توان به چهره هایی همچون آرین روبن از بایرن مونیخ و گرت بیل از تاتنهام اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

تمایل بازیکنان ترک تبار برای بازی در تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ۷ بازیکن تیم ملی زیر ۱۷ ساله های آلمان که اصلیتی ترکیه ای دارند در آستانه ملاقات با عبدلله آوچی سرمربی جدید تیم ملی ترکیه اظهار داشتند که قصد دارند همیشه برای تیم ملی آلمان بازی کنند. 

ادامه مطلب ...

ترکیب احتمالی و نکاتی پیرامون بازی گلادباخ - بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم بایرن مونیخ پس از یک ماه تعطیلی نیم فصل بوندسلیگا در بازی آغازین هفته هجدهم میهمان گلادباخ تیم چهارم جدول رده بندی است.

ادامه مطلب ...

دانته در رادار بایرن


به گزارش وبلاگ کانون هوادارن بایرن مونیخ درایران٬
دانته مدافع برزیلی مونشن گلادباخ از علاقه ی خود برای پیوستن به یک تیم بزرگ سخم گفت. این مدافع نقش به سزایی درموفقیت های گلادباخ داشته است.
ادامه مطلب ...

بحث و گفتگو در مورد دیدار مونشن گلادباخ - بایرن مونیخ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار مونشن گلادباخ - بایرن مونیخ در هفته هجدهم بوندسلیگا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: جمعه ۳۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۰۰

دیدار بایرن با وکیل لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگاه بایرن برای تقویت خط حمله خود قصد دارد برای تابستان امسال روبرت لواندوفسکی مهاجم تیم دورتموند را به خدمت بگیرد.

ادامه مطلب ...