وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن آماده خرید بینز

 

به نقل از تاگ زایتونگ، ظاهرا اولین انتقال باواریاییها در فصل نقل و انتقالات زمستانی، مدافع وسط باشگاه اورتون٬ لیتون بینز میباشد که در یک قدمی انتقال به باشگاه بایرن مونیخ است.

سران باواریایی مدت زیادی است که عملکرد این مدافع را زیر نظر گرفتند. چند هفته گذشته در بازی اورتون مقابل ویگان، نماینده های باشگاه بایرن مونیخ در استادیوم حضور داشتند و عملکرد بینز را در این بازی بررسی کردند.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ به زودی با سران باشگاه اورتون بلافاصله بعد از بازی مقابل اشتوتگارت در جام حذفی آلمان، وارد مذاکره خواهند شد.
روزنامه انگلیسی دیلی میل در اینباره مینویسد که باواریاییها به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند و مبلغ ۹ میلیون پوند (۱۰.۹ میلیون یورو) را برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده اند.
این در حالی است که سران باشگاه اورتون برای فروش این بازیکن در تابستان مبلغ ۱۲ میلیون یورو را طلب کرده بودند اما در حال حاضر احتمال بسیار زیاد وجود دارد که پیشنهاد باواریاییها را قبول کنند.
خبرها حاکی از آن است که در نیم فصل دوم، باواریاییها بینز را در ترکیب اصلی خود ببینند، فقط تنها مشکلی که در این بین وجود دارد این است که بینز با انتقالش به رختکن بایرن مونیخ موافقت نکند چون بارها اعلام کرده بود که علاقه مند نیست خارج از کشورش بازی کند اما پیشنهادات ارائه شده توسط باشگاه ها را بررسی میکند.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد کان چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 19:45

این که بدرد نمیخوره باید لوسیو را از اینتر بخرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد