وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کمک لو٬ بکن باوئر و اعضای تیم ملی آلمان به کودکان بی سرپرست

 

پلیور آبی رنگ یو آخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی همیشه به تن داشت در یک حراجی در برلین با قیمت ۱ میلیون یورو فروخته شد.

لو بارها اعلام کرده بود که این پلیور به او شانس میدهد و توانست با قیمت ۱ میلیون یورو این پلیور را به فروش برساند.
این مزایده توسط موسسه خیریه برای کودکان بی سرپرست و بی بضاعت، ترتیب داده شده بود که مبلغ ۱ میلیون یورو توسط یواخیم لو به حساب این شرکت واریز شد.
به غیر از یواخیم لو، بسیاری از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان و اعضای فدراسیون فوتبال آلمان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به حساب این موسسه خیریه واریز کردند که مبلغی حدود ۱۵ میلیون یورو جمع آوری شد.
همچنین فرانتس بکن بائر در این جشن خیر خواهانه شرکت کرد و مبلغی نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو را به حساب این موسسه برای کمک به کودکان بی سرپرست واریز کرد.

نظرات 10 + ارسال نظر
شهره پرسپولیسی سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 11:31 http://www.perspolis2m.blogfa.com

_________%%
______________%%%
_____________%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___ ____%%%
______%%______ ا_____%%
_____%%_______ ممنونم _____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%

آرمین سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 15:07

ایول
کاشکی پلیور آبیه رو من میخریدم

گل مریم سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 21:06

ازیل لباسشو نمیفروشه؟!

چند میخری؟!
منم یه چند دست لباس دارما!

آرمین چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 13:02

من لباس تیم ملی شواینی و بالاک و اوزیل رو دارم
هرکی میخواد بخره بگه

لباس اوزیل رو واسه گل مریم بزار کنار

گل مریم چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 18:29

تو لازم نکرده از طرف من سفارش بدی امیر
آقا آرمین نظرم عوض شده، می خوام کفشای خوشگلش رو بخرم

نبودی گفتم تا تموم نشده برات سفارش بدم!

میلاد کان چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 19:45

بابا دمشون گرم

رها شنبه 11 دی 1389 ساعت 23:38

گل مریم هم از مسعود خوشش میاد وای من خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییی دوسش دارم

واااااااااااااا دختر یه خورده حجب و حیا داشته باش!

رها یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 14:50

وای خوب بازیکن مورد علاقمه در ظمن مطمئنی من دخترم

شوخی کردم
نه مطمئن نیستم!

رها یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 20:21

خیل خوب درست حدس زدی من دددخخختتترررم

1 سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 10:24

یواخیم لو واقعا مهربان است و من واقعا به او افتخار میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد