وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن با فان بومل تمدید نخواهد کرد

  

به نقل از کیکر، مدیران باشگاه بایرن مونیخ به مارک فان بومل کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کردند که با او تمدید نخواهند کرد و این بازیکن حداکثر تا تابستان سال آینده میتواند در این باشگاه به بازی کردن بپردازد.

مدیر برنامه های این بازیکن هلندی طی هفته های قبل با سران باشگاه بایرن مونیخ وارد مذاکره شد و قصد داشت که با این باشگاه قراداد دو ساله امضا کند اما با جواب منفی مدیران بایرن مواجه شدند.
چندی پیش مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده بود که اگر بایرن با فان بومل تمدید نکند به احتمال زیاد زمستان امسال این بازیکن از این باشگاه میرود.
در حال حاضر هنوز هیچ باشگاهی به طور رسمی برای خرید او اقدام نکرده است و هنوز مشخص نیست که این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی باشگاه بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد یا خیر.
اظهارات مدیران باشگاه بایرن مونیخ در حالی است که شب گذشته بعد از بازی بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، مارک فان بومل از تمایل به تمدید قرارداد خود با بایرن خبر داده بود اما امروز مدیر برنامه های بومل رسما اعلام کرد که بایرن مونیخ قصد تمدید قرارداد با بومل را ندارد.
خبرها حاکی از آن است که لوئیس ونگال برای جایگزینی بومل، عملکرد لوئیس گوستاوو، بازیکن هوفنهایم را زیر نظر گرفته است و قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای خرید این بازیکن اقدام کند.
این اخبار نشان میدهد که باواریاییها احتمال میدهند که بومل در فصل نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه را ترک کنند و به همین خاطر به دنبال جانشین برای او در نیم فصل هستند.
همچنین باواریاییها به طور قاطعانه به دنبال جذب لیتون بینس، مدافع باشگاه اورتون هستند که بعد از بازی در جام حذفی مقابل اشتوتگارت، پیشنهاد خود را برای خرید این بازیکن فورا ارائه خواهند داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
یویو سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 13:51

بایر اصلا به اون نیزی نداره [:S018:

میلاد کان چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 19:47

فن بومل دیگه پیر شد امسال نرفت سال دیگه باید بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد