وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آمار و رکوردهای بایرن پس از بازی برابر اشتوتگارت

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ این روزها آمار و ارقام و رکوردها بیشتر متمرکز بر تعداد پاسهای سالم و تعداد گل زده و... می باشد و بیشتر برای کمک به تحلیل تیمها و آنالیز قبل و بعد از بازی از آنها استفاده می شود حال در اینجا رکوردها و آمار متفاوتی را که توسط باشگاه و بازیکنان پس ازدیدار برابر اشتوتگارت بدست آمده است ذکر خواهیم کرد.

آمار و رکوردهای بایرن پس از بازی برابر اشتوتگارت

1- بایرن دیدار زیبایی را برابر اشتوتگارت انجام داد آنها در 31 بازی اخیر خود در روزهای یکشنبه، دومین روز تعطیلات آخر هفته فقط یک بار شکست خورده اند. (20 پیروزی و 10 تساوی)

2- پیروزی برابر اشتوتگارت دومین پیروزی پیاپی بایرن در این فصل میباشد که برای اولین بدست آمده است.

2- بایرن با برتری برابر اشتوتگارت دومین پیروزی خارج از خانه خود را جشن گرفت.

5- بایرن با به ثمر رساندن 5 گل در این دیدار بهترین آمار گلزنی خود در نیم فصل را ثبت کرد.

5.5- بایرن با برتری دیشب برابر اشتوتگارت به طلسم شکست ناپذیری اشتوتگارت برابر خود پایان داد بایرنی ها به مدت 5 سال و نیم موفق نشده بودند که اشتوتگارت را در لیگ شکست دهند و آخرین پیروزی آنها با نتیجه 3 بر 1 به تاریخ 21 می 2005 بر میگشت.

6- فرانک ریبری در پایان نیمه اول با 6 پاس منجر به حمله بهترین آمار را در تیم خود داشت و پشت سر او توماس مولر و دانیل پرانیچ با 5 پاس قرار گرفتند.

12- ماریو گومز با سه گلی که در این دیدار به ثمر رساند به مکان سوم جدول گلزنان بوندسلیگا با 12 گل زده رسید. در حال حاضر گکاس با 14 گل در صدر این جدول قرار دارد و سیسه با 13 گل در رتبه دوم جای گرفته است. مهاجم سابق اشتوتگارت اولین باری بود که برابر تیم سابق خود به گلزنی پرداخت او در حال حاضر در مصاف با تمام 18 تیم حاضر در بوندسلیگا گلزنی کرده است به استثنای سنت پائولی.

18 – بایرن نیم فصل مسابقات را در حالی به پایان رسانید که در مکان نخست بازی جوانمردانه با فقط 18 کارت زرد قرار گرفت پس از آنها دورتمند با 23 کارت زرد جای دارد.

26- فرانک ریبری در 83 دیداری که با پیراهن بایرن در بوندسلیگا انجام داده است موفق شد 26 بار برای بایرن گلزنی کند بایرنی ها در تمام مصاف هایی که ریبری برای آنها گلزنی کرده است نباخته اند.(23 پیروزی و 2 تساوی)

26- فیلیپ لام در 26 دیدار بایرن در این فصل از ابتدا در ترکیب باواریایی ها قرار گرفته است او در حال حاضر 87 بار در این مدت در ترکیب اصلی بایرن از ابتدا حاضر بوده است و فقط یکبار از روی نیمکت بازی را شروع کرده است.

50- بایرن در 87 باری که مقابل اشتوتگارت به میدان رفته است 50 پیروزی بدست آورده که از این حیث فقط برابر هامبورگ نتیجه بهتری نسبت به اشتوتگارت دارند آنها 52 بار در دیدار های رودررو هامبورگ را شکست داده است پیروزی های بایرن مقابل اشتوتگارت 22 بار بیشتر از سایر تیمهای آلمانی بوده است.

51- توماس مولر در 51 دیدار بوندسلیگایی از اوت 2009 حضور داشته است.

57- بایرن 57 درصد از زمان دیدار مالکیت توپ را در اختیار داشت.

94- فرانک ریبری با 94 بار لمس توپ از این حیث نسبت به سایرین آمار بهتری داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 16:19

تازه یه وبلاگ ساختم بهش هر روز سر بزن تو روخدا
البته هنوز خیلی مطلب نداره
توروخدا سر بزن نظر هم بزار تو نظر سنجی هم شرکت کن
من لینکت میکنم تو هم لینکم کن
آدرس بلاگم:
http://bastianjoon.mihanblog.com/

مبارک باشه. باشه سر میزنم٬ نظر هم میزارم٬ تو نظرسنجی هم شرکت میکنم٬ لینکت هم میکنم!

میلاد کان چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 19:47

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد