وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: رقابت با دورتموند، به پیشرفت بایرن کمک می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقداست که افزایش رقابت میان بایرن و دورتموند به باواریایی ها کمک می کند تا قدرتمندتر شوند

الیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که تبدیل شدن بوروسیا دورتموند به یکی از قطبهای فوتبال آلمان، نکته مثبتی برای بایرن مونیخ است.

دورتموند در آستانه جشن گرفتن دومین قهرمانی متوالی اش در رقابتهای بوندس لیگاست و درصورتی که بتواند در فینال جام حذفی آلمان، بایرن را شکست دهد، درپایان فصل قهرمانی دوگانه اش را جشن خواهد گرفت.

این روزها نگرانی هایی درمورد شرایط بایرن مونیخ احساس می شود ولی کان معتقد است که سلطه دورتموند بر رقابتها، عامل تکان دهنده ای برای باواریایی ها خواهد بود.

کان در صحبتهایی به روزنامه بیلد گفت:«رقابت بدان معناست که تو همیشه مورد پرسش قرار بگیری و هیچ وقت فرصتی برای تنبلی  نیابی.در چنین شرایطی دورتموند، بایرن را مبدل به تیم قدرتمندتری می کند.»

این درحالی است که هفته گذشته دورتموند موفق شد تا با نتیجه 0-1 بایرن را شکست دهد و این چهارمین برد متوالی زردپوشان مقابل باواریایی ها بود.

کان درادامه صحبتهایش گفت:« شک من اینجاست که آیا بازیکنان بایرن می توانند از شکست مقابل دورتموند درسهای مثبتی بگیرند یا نه. آیا آنها برای بار پنجم مغلوب دورتموند خواهند شد؟»

بایرن درحال حاضر با 8 امتیاز کمتر از دورتموند دررده دوم جدول بوندس لیگا قرار گرفته و تنها 3بازی دیگر تا پایان رقابتهای این فصل بوندس لیگا باقی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 15:37

rast mige age gheyre bayern time ghodratmande digari nabashe dige bayern na kharidi mikone , na angize baraye reghabat ta akhar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد