وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بادشتوبر: هیچ چیز برای از دست دادن نخواهیم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هولگر بادشتوبر مدافع جوان باواریاییها اظهار داشت تیمش در بازی برگشت مقابل رئال مادرید هیچ چیز برای از دست دادن نخواهند داشت

تیم بایرن مونیخ شب گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید توانست، قدم اول در راه رسیدن به فینال مونیخ را با موفقیت بردارد. هولگر بادشتوبر مدافع تیم بایرن مونیخ با توجه به اینکه فرصت رئالی ها برای جبران نتیجه زیاد است معتقد است هیچ فشار مضاعفی بروی او و هم تیمی هایش در بازی برگشت نخواهد بود.

بادشتوبر در گفتگویی با سایت گل گفت: " رئال فرصتهای زیادی برای گلزنی نداشت، ما به خوبی آنها را بسته بودیم. ما با اعتماد به نفس زیادی به مادرید سفر خواهیم کرد. ما در بازی برگشت هیچ چیز برای از دست دادن نخواهیم داشت.

این یک بازی بزرگ بود . همه مشتاق گرفتن یک نتیجه خوب بودند و این موضوع از همان ابتدای بازی به خوبی مشخص بود."

داوید آلابا مدافع اتریشی و ملی پوش بایرن اضافه کرد که هنوز هیچ چیز برای دو تیم مشخص نیست، اما او معتقد است تیمش کاملا شایسته پیروزی در بازی رفت مقابل رئال مادرید بود.

" در بازی برگشت همه چیز هنوز امکان پذیر است ، رئال مادرید مجبور است در خانه مقابل ما نتیجه بگیرد. من فکر میکنم ما امشب تیم بهتری بودیم و شایسته پیروزی بودیم.

آرین روبن وینگر هلندی تیم بایرن هم تایید کرد که بازی تیمش وظیفه سنگینی را در بازی برگشت مقابل پایتخت نشینان اسپانیا بر دوش دارد و معتقد است رقابت همچنان ادامه دارد.

"رقابت همچنان ادامه دارد اما ما باید واقع بین باشیم ، بازی برگشت بسیار دشوار خواهد بود.

اعلام شده است قرارداد من هنگامی که قهرمان لیگ قهرمانان شدیم تمدید میشود؟ این نمیتواند نظریه بدی باشد."

بازی برگشت دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.


نظرات 1 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:53 http://chelseanews.ir

سلام من دفعه قبل هم درخواست دادم ولی کسی پاسخ نداد میشه یه لوگوی مثل سایت خودتون فقط مال چلسیش رو برامون بزنید قول میدم هم یه هدر قشنگ مثل مال سایت خودم براتون بزنم هم لوگوتون رو بزارم خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد