وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: فینال آلیانس آره نا دیگر برایمان رویا نیست

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن جانشین به جای باستین شواین اشتایگر وارد زمین شد و برخورد شدید مارسلو با وی موجب شد تا در اواخر بازی میان بازیکنان دو تیم حواشی رخ دهد.

 مولر جوان در مورد صحنه ی خطای شدید مارسلو بر روی خود می گوید: " در آن شرایط تنها درد شدیدی حس می کردم و پس از آن که تکرار صحنه را در تلویزیون دیدم و همانطور که دیگر بازیکنان در این مورد صحبت کردند این حرکت بازیکن حریف در حالی روی من رخ داد که توپ کاملا دور از محل درگیری بود."

او در این مورد ادامه می دهد:" در حالیکه توپ بسیار از ما فاصله داشت ولی مارسلو ظاهرا برای تصاحب توپ به زانوی من هجوم آورد. اما دیگر صحبت در این مورد کافی است و این بازی را باید فراموش کرد."

توماس مولر در بخشی دیگر از صحبت های خود در مورد بازی و دیدار برگشت صحبت می کند: " این دیدار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شد پس دیدار بسیار دشواری بود. رئال از کیفیت بالایی برخوردار است ولی ما توانستیم 2 بر 1 پیروز باشیم تا برای دیدار برگشت در مادرید در مرتبه بالاتری قرار داشته باشیم."

مولر در پاسخ به اینکه آیا رویای فینال در آلیانس آره نا را تا چه حد واقعی می داند گفت:" رویا؟ ما اکنون در نیمه نهایی قرار داریم و در دیدار رفت 2 بر 1 پیروز شده ایم اگر ما این را رویا می دانستیم هرگز نمی توانستیم در نیمه نهایی پیروز بازی برابر رئال باشیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
ata پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 18:55 http://arzankadeh.mihanstore.net

i love bayern monikh

Http://aryankadeh.mmhianrtore.net

MER3AD پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 21:29

به پا فقط مغرور نشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد