وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: خوشحالم که یوونتوس به من علاقه نشان میدهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن بار دیگر در مورد آینده خود سخن میگوید و اظهار دارد که در بایرن خوشحال است اما از علاقه یوونتوس به خود احساس غرور میکند.

باشگاه یوونتوس ایتالیا با توجه به اینکه قرارداد آرین روبن ستاره 27 ساله بایرن با این باشگاه به سال آخر خود رسیده است ، پیشنهاد داد تا در صورت تمایل روبن به جدایی از بایرن در تابستان امسال به تورین بیاید.

گفته شده است که روبن در آستانه تمدید قرارداش با بایرن تا سال 2015 است اما این وینگر هلندی تایید کرد که از علاقه یوونتوس خوشحال است.

روبن پس از پیروزی 2-1 بایرن مقابل رئال مادرید با Sky Sport ایتالیا گفت:" من در بایرن خوشحالم ، اما در فوتبال هرچیزی ممکن است اتفاق بیافتد.

"یوونتوسی ها فصل خوبی را پشت سر میگذارند. آنها ترکیب جدیدی ساخته اند که بسیار قدرتمند است و پیشرفت زیادی داشته است."

"من خوشحالم که چنین باشگاه بزرگی به من علاقه دارد"

روبن سال 2009 با مبلغ 25 میلیون یورو از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست.


نظرات 4 + ارسال نظر
محسن اشتایگر پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 10:49

قرار نیست تو بری . راستی فاضل جان تازه اون نظرتو خوندم که گفتی بایرن که دو سه هفته مونده به پایان فصل بوندسلیگارو از دست داد میتونه قهرمان اروپا شه یا نه باید بگم با نظر مصطفی کاملا موافقم در ضمن بایرن تو آلمان بد کار نکرد

۱۲۳۳پ پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 10:52

روبن بجای دل پیرو می ره
و شکیری به جای روبن میاد بایرن !!!!!!!!!!!

فاضل پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 12:04

روبن بازیکن بزرگیه ولی از بایرن که بزرگتر نیست، روبن داره واسمون ناز میکنه، بنظر من با رفتن روبن واسه بایرن مشکلی پیش نمیاد و برعکس روبن با چالشی جدید روبرو میشه و معلوم نیس در ایتالیا با اون ورزشگاه های مسخرش که آدمو یاد اوایل دهه ی نود میندازه چه بلایی سرش میاد؟؟!!؟
در ضمن هر چقدر یوونتوس بزرگ باشه از بایرن که بزرگتر نیست
محسن جان ممنون که جوابمو دادین ،آره من اشتباه فکر میکردم چمپیونز واقعا حس دیگه ای داره

مصطفی پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 13:50

اینا همش الکیه روبن تو بایرن میمونه مطمعنم . همین تابستون میلان به باستین پیشنهاد داد و باستین هم کلی از میلان تعریف کرد من خودم گفتم دیگه تمومه باستین رو از دست دادیم اما آخرش هیچی نشد. این روبنم همینطوریه قضیش . تازه اگه به روبن یه تیم اسپانیایی یا انگلیسی پیشنهاد داده بود آدم بیشتر نگران میشد . روبن بی شک از سر نوشت کسایی مثل خودش (منظورم سبک بازیشونه تکنیکی و ظریف) یعنی ردوندو ، رونالدینهو ، ریوالدو ، کلودیو لوپز ، مندیتا ، فورلان ، فان باستن و رونالدو و خیلی های دیگه درس گرفته و هرگز دور و بر ایتالیا پیداش نمیشه چون اگه بره اونجا همین چندتا بازی ای که تو لیگ آلمان مصدوم نیست و بهش میرسه اونجا بهش نمیرسه و باید یه جورایی فوتبال رو ببوسه بزاره کنار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد