وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: حقیقتا نمایشی خیره کننده داشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مربیان و بازیکنان دو تیم بایرن مونیخ و هرتابرلین پس از بازی شب گذشته مقابل یکدیگر به اظهار نظر پرداختند که در ادامه مطلب آنها را میخوانیم.

کریستین نرلینگر: "من بسیار خوشحالم. این حقیقتا یک نمایش خیره کننده از همان ابتدای بازی بود. ما فوتبالی برجسته مقابل حریفی دشوار و سخت کوش انجام دادیم. ما باید به این روند ادامه دهیم و اگر بتوانیم در همین مسیر به خوبی قدم برداریم آنگاه مسیر فوق العاده ای پیش رو خواهیم داشت."

فیلیپ لام: "شما باید فرصتهایی بدست آورید و مطمعن شوید که گلزنی میکنید. این همان چیزی است که که در دو بازی قبلی اتفاق افتاد و در بازی امروز هم دوباره اتفاق افتاد. ما دیدیم که چقدر تیم با کیفیتی داریم و این نکته در سه بازی اخیر تیم به وضوح پیدا است. ما میتوانیم تیمهایی که بازی درگیرانه انجام میدهند را هم ببریم."

ژروم بواتنگ: "ما بسیار خوب شروع کردیم و سه گل زود هنگام به ثمر رساندیم. این به این معناست که ما با اعتماد به نفس و با آرامش بودیم. ما 15 دقیقه با احتیاط بازی کردیم و در همین فرصت هرتابرلین دو یا سه موقعیت خوب داشت اما در کل میتوانیم از این بازی خوشحال باشیم. ما در دفاع و حمله به عنوان یک تیم سخت کوش هستیم."

اوتو رهاگل (سرمربی هرتابرلین): "شما هرگز نمیتوانید روبن و ریبری دو وینگر بایرن را مهار کنید. من پیش از بازی به بازیکنانم در مورد آنها هشدار داده بودم اما ما گلی زود هنگام دریافت کردیم و بعد از آن هم برای بایرن پنالتی گرفته شد که همین مساله باعث نابودی ما شد. ما از سطح حریفمان پایین تر بودیم و بایرن هم یکبار دیگر نشان داد چه تیم برجسته ای است. ما در خط دفاع دچار اشتباه شدیم، همانجایی که شما هرگز مجاز به اشتباه کردن نیستید. ما باید این بازی را به فراموشی بسپاریم و تمام تمرکزمان را بر روی بازی های آینده قرار دهیم."

کریستین لل (مدافع هرتابرلین): "در مقایسه با نقشه ها تاکتیکیمان همه چیز را اشتباه انجام دادیم. اما بایرن همه چیز را به درستی انجام داد آنها قادرند در تمامی نقاط تاکتیک خود را پیاده کنند. ما میدانستیم بایرن دوست دارد خیلی زود به گل برسد و سپس به گل های بیشتری دست یابد. هرگاه شما 3-0 از حریف عقب باشید و حریفتان هم تشنه پیروزی بر شما باشد دیگر شانسی برای پیروزی ندارید."

آندریاس اوتل (بازیکن خط میانی هرتابرلین): "امروز دفاع آشفته ای داشتیم. واضح است که با دریافت گل زود هنگام، مقاومت ما در هم شکست. ما دقیقا یک یا دو موقعیت خوب داشتیم اما کاملا در دفاع کردن نا موفق بودیم. هر وقت در کمتر از 20 دقیقه سه گل دریافت کنید دیگر مقاومت مقابل چنین حریف قدرتمندی بسیار کار سختی است. ما باید این نتیجه ضعیف را هر چه سریعتر به باد فراموشی بسپاریم."

نظرات 4 + ارسال نظر
b یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:45

ااا..چرا پس اینجا کسی نیست؟کجایید؟بیاید حال پیروزیمون رو ببریم......

کورش یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:19

باز این نرلینگر حرف زد.
چهرت لج دراره.

شاهین یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 17:45

خیلی از این نرلینگر بدم میاد.
بگذریم.پیش به سوی بردن گلادباخ.

مصطفی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:52

بابا شما چیکار به رلینگر دارید . اینا رو ول کنید یه لحظه رو مصاحبه بازیکن ها و مربی هرتا توجه کنید ببینید چقدر با شعورند اما حال خدا نکنه یه تیم ایرانی تو یه بازی سه تا پنالتی واسه حریفش بگیرند شما فکر میکنید اونا داور رو چیکاشرش میکنند یا تماشاچیا تو استادیوم بر علیهش چی شعار میدن. اما دیشب یه مورد فحش از طرف هوادارای هرتا اگه دیدین جایزه داره. واقعا ما کی میخوایم به سطح اونا برسیم خدا میدونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد