وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: بایرن در آستانه تمدید قرارداد با روبن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن اظهار دارد بایرن برای عقد قرارداد جدید با آرین روبن تنها یک گام دیگر فاصله دارد.

آرین روبن ستاره 28 ساله بایرن در بازی این هفته تیمش مقابل هرتابرلین موفق شد هت تریک کند تا جمع گاهای خود در سه بازی اخیر تیمش را به عدد 7 برساند او همچنین در این سه بازی 4 پاس گل هم داده است. از این رو کریستین نرلینگر مدیر ورزشی باشگاه بایرن عملکرد روبن را ستایش میکند و اظهار دارد که مذاکرات برای تمدید قرارداد این وینگر هلندی به خوبی پیش میرود.

نرلینگر در گفتگو با نشریه بیلد میگوید: "مذاکرات برای عقد قرارداد جدید روند خوبی دارد و آرین هم به وضعیت قبل خود بازگشته است. ما همیشه میخواستیم که او در آلیانس آرنا بماند. "

قرارداد روبن تا سال 2013 با بایرن مونیخ اعتبار دارد.

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 19:52

دوستان بی شک این آخرین خبر من در سال 1390 خورشیدی هست. خواستم در 8 ماهی که در کنار شما دوستان خوبم در وبلاگ هواداران بایرن مونیخ بودم تشکر کنم و بگم که بهترین لحظات را در کنار شما و تیم محبوبمان سپری کردم .نوروز 1391 را از همین الان به همه شما تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از شادی و اتفاقات خوب داشته باشید . از همه دوستانی که برای من پیام تبریک سال نو فرستادند هم نهایت تشکر رو دارم و من هم برای همه آرزوی سلامتی دارم.
در ضمن دوستان به خاطر مسافرتی که پیش روی منه ، متاسفانه احتمالا تا 15 فروردین نمیتونم در خدمتتون باشم . امیدوارم وقتی برمیگردم اینجا همه از راه یابی بایرن به فینال جام حذفی و سپری شدن نیمی از راه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و صد البته نزدیکتر شدن هرچه بیشتر به صدر جدول بوندسلیگا صحبت کنیم و خوشحال باشیم.
سال خوبی دشته باشید و همواره موفق باشید.

جواد دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 23:04 http://www.ozil-10-rmcf.blogfa.com

سلام من مدیر وبلاگ هواداران مسعود اوزیل هستم.
اگه با تبادل لینک موافقی بهم اعلام کنید.
با تشکر.


.:: مدیر وبلاگ هواداران مسعود اوزیل::.

محسن اشتایگر دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 23:54

مصطفی جان سال خوبی داشته باشی سفر به سلامت . سال نو همه ی بایرنی ها مبارک

farshad سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 00:00

مصطفی عزیز و همه دوستان بایرنی که این مدت زحمت کشیدن چه مدیران چه بجها که نظر میدادن سال سراسر شادی در کنار خانواده و موفقیعت در سال جدید رو برای شما بایرنی های عزیز ارزومندم و قهرمانی بایرن در سه جام سال نو پیشاپش مبارک

محسن اشتایگر سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 00:10

فاضل جان سال نو بر شما و خانواده ی گرامیتان مبارک

محمد_13 سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 13:49

قرارداد یکی ، دو نفری هم فسخ بشه عالیه...

b پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 10:49

لابد منظورت گومزه محمد؟ای بابا اقا چه گیری داری به این بیچاره!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد