وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن در پی جذب ادین ژکو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برخی از مطبوعات ایتالیا از علافه باشگاه بایرن مونیخ به جذب ادین ژکو ستاره بوسنیایی تیم منچسترسیتی خبر دادند.

ادین ژکو ستاره بوسنیایی تیم منچستر سیتی در ژانویه سال 2011 با قراردادی به ارزش 27 میلیون یورو از تیم وولفسبورگ آلمان راهی تیم منچستر سیتی شد. ژکو در مدت زمانی که در بوندسلیگا توپ میزد موفق شد به طور میانگین در هر دو بازی بیش از یک گل بزند ( 66 گل در 111 مسابقه) و در فصل 2008-2009 علاوه بر قهرمانی بوندسلیگا با تیم وولفسبورگ عنوان بهترین بازیکن فصل را نیز از آن خود کرد.

این مهاجم بوسنیایی به روند گلزنی عالی خود در منچسترسیتی هم ادامه داد به طوریکه او تا به امروز در 37 بازی 15 گل به ثمر رسانده است. اما ژکو با توجه به اینکه تیم منچسترسیتی ممکن است در تابستان ترکیب خود را قدرتمند تر کند امکان دارد که در لیست مازاد آبی های شهر منچستر قرار بگیرد. با اینکه تیم منچسترسیتی از طرف اجرای قانون فیرپلی مالی فیفا در خطر محرومیت قراردارد اما به نظر نمیرسد که این قانون تا فصل 2013-2014 قابل اجرا باشد.

تیم منچسترسیتی در اوایل هفته گذشته کورس قهرمانی لیگ جزیره را با توقف مقابل سوانسی تا حدودی از دست و در اواسط هفته نیز با حذف از رقابتهای لیگ اروپا عملا منچستری ها را از کسب جام در سال جاری ناامید کرد. بنابراین عدم دستیابی به جام در فصل جاری منچستری ها را مجاب خواهد کرد که در تابستان دست به بازسازی ترکیب خود بزنند.

به نظر میرسد باشگاه بایرن علاقه مند به جذب این مهجم بوسنایی باشد اما هنوز هیچ منبع رسمی ای این خبر را کاملا تایید نکرده است. تیم بایرن هم اکنون در رده دوم بوندسلیگا قرار دارد و به نظر میرسد مکان خوبی برای ادمه فوتبال ادین ژکو باشد و احتمالات فراوانی وجود دارد که ژکو  با بازگشت خود به بوندسلیگا در فصل بعدی لیگ قهرمانان مقابل هم تیمی های فعلی خود قرار بگیرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 19:46

عرب سیتی از این بازیکنا به ما نمیده

علی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:06

نمی دونم چه علاقه ی بایرن به این نوع مهاجم داره تا حالا نشده بایرن یک مهاجم سریع بخره فقط میره مهاجم دراز میخره بایرن باید یک مهاجم تکنیکی بخره با غابلیت حمل توپ بالا مثل بنزما و هیگوایین یا ون پرسی

شاهین یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:47

من قبولش ندارم چون بازیکن با تکنیکی نیست درسته چاچوب شناسیش خوبه ولی تکنیکش در حدی نیست بتونه دریبل زنی کنه.همانطور که علی گفت ما به مهاجمان پا ب توپ نیار داریم نه مورده خور.حالا اگر کارلوس تبس بود ی چیزی چون تبس ی مهاجم فوق العاده قدرتمند و سرعتی و دارای کنترول توپ بسیار بالاست.

معین شکری یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 23:14 http://www.BAYERNMUNCHENFC.Blogfa.com

سلام
فکر نمیکنم بیاد بایرن و ذخیره گومز بشه به نظر من بهترین گزینه اولیور ژیرود هست و به احتمال ۹۰ ٪ هم میآد
راستی اسم وبمون رو از سلاطین سرخ آلیانز به
Bayern Munchen FC
تغییر دادیم اگه میشه شما هم اصلاحش کنید ممنون

باشه معین جان اصلاحش میکنم

کورش یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 23:28

امیدوارم یک عاقلی پیدا بشه نذاره بخرنش....

محسن اشتایگر دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 08:47

علی جان ما بازیکنای تکنیکی و سرعتی داریم مثل روبن و ریبری و مولر این ها همه شون هم خوب گل میزنن و هم خوب پاس گل میدن دراین جمع فقط مولر سر زن خوبیه تاکتیکی هم حساب کنیم یک مهاجم نوک میخایم که هم خوب سر بزنه وهم رو زمین دروازه شناس باشه گومز درسته قد بلنده اما ضربه ی سرش خوب نیست پس بهترین گزینه برای ما بازیکنای خوبی مثل ژکو و ژیرود هستن در ضمن توز هم خیلی به ما کمک میکنه اما گرونه فکر نکنم بایرن ۵۰ میلیون یورو برای یه بازیکن بده تازه ما مثل توز . روبن وریبری رو داریم دقت کنید این یک خرید تاکتیکی هستش

محسن اشتایگر دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 08:51

راستی برای فصل بعد شقیری هم هست هم سرعتیه و هم تکنیکی تو مایه های روبن و ریبری هستش البته سبکش کیفیتش مطمئنا کمتره جوون هم هست جای رشد داره

فاضل دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 08:52

سلام محسن جان،پیشاپیش عیدت مبارک
دقیقا باهات موافقم،ژکو بدرد بایرن می خوره ولی حرف زدن در این مورد بی فایدست بایرن ازین خریدا نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد