وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: تمام تلاشمان را میکنیم تا گومز آقای گل بوندسلیگا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن وینگر هلندی باشگاه بایرن اظهار دارد او و هم تیمی هایش بیشترین تلاششان را میکنند تا ماریو گومز بار دیگر آقای گل بوندسلیگا شود.

آرین روبن ستاره هلندی تیم بایرن که معمولا پنالتی های تیمش را می زند در بازی این هفته بایرن مقابل هرتابرلین در دقیقه 50 پنالتی دوم تیمش را به ماریو گومز سپرد و گومز هم توپ را به گل تبدیل کرد تا در رقابت های فصل جاری بوندسلیگا 22 گله شود.

روبن در گفتگو با سایت رسمی باشگاه بایرن گفت: "رسما ، من پنالتی زن اول تیم هستم و ماریو پنالتی زن دوم. همه ما در تیم میخواهیم که ماریو بار دیگر عنوان آقای گلی بوندسلیگا را کسب کند. بسیار خوشحالم میشوم اگر بتوانم به او در رسیدن به این عنوان کمک کنم."

روبن در ادامه میگوید: "ماریو شایسته چنین عنوانی است چون او به طور باور نکردنی ای برای ما مهم است. ماریو گلزن ماهری است اما او باید روند گلزنی خود را حفظ کند و این همان دلیلی است که من پنالتی دوم را به او دادم."

ماریو گومز هم اکنون با 22 گل در رده نخست بهترین گلزنان فصل بوندسلیگا قرار دارد اما گومز پشت سر خود کلاوس یان هونتلار گلزن هلندی تیم شالکه را میبیند که با سایه سنگین خود رقیبی جدی برای او محسوب میشود.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 16:06

درد و بلای تو بخوره تو سر گومز.

محسن اشتایگر سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 00:03

ای بابا محمد جان تو دیگه گومز رو زخم کردی

b پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 10:58

قابل توجهت محمد!گومز اقای گل هم که نشه بازیکن ارزشمندیه حالا شما هی بگو فلان....البته منهم زیاد دوستش ندارم ولی درخدمت بایرنه و بد هم نیست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد