وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته در رادار بایرن


به گزارش وبلاگ کانون هوادارن بایرن مونیخ درایران٬
دانته مدافع برزیلی مونشن گلادباخ از علاقه ی خود برای پیوستن به یک تیم بزرگ سخم گفت. این مدافع نقش به سزایی درموفقیت های گلادباخ داشته است.

به نقل از ساکروی این مدافع موفق گلادباخ ازارزوی خود برای حضوردریک باشگاه بزرگ سخن میگوید:جاه طلبی چیزخوبی است اما شما باید حس خوبی نیزداشته باشید.بله آرزوی من حضور دریک باشگاه بزرگ است.

اوادامه می دهد:برای من بوندسلیگا یکی از قوی ترین لیگ های جهان است.

هنگامی که ازاو دربارهی صدرنشین بوندسلیگا پرسیده شد اوگفت که بازی درالیانز ارنا باری وی یک رویا محسوب میشود ودرستایش باواریایی هاصحبت کرد.

وی گفت:بایرن اسامی بزرگ وبازیکنان بزرگی رادراختیارداردمونیخ هرستال بازیهای بیت المللی بسیاری را انجام می دهدوفرصت بالا بردن کیفیت بازی خوددراین باشگاه رادارید.

امادانته درادامه گفت هیچ عجله ای برای ترک باشگاه فعلی خود ندارد:من یک قراردادتاسال2014باگلادباخ دارم ودراینجا بسیارخوشحالم وانچه روشن است من میخواهم روزی دریک باشگاه بزرگ بازی کنم این بدان معنی نیست که لزوما این فصل اینده باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 14:08

دیگه اگه اخرفصل نمیخواد بیاد پس کی؟بیست وهشت سالشه‏!‏
نکنه میخواد بیادمربی بشه.

علی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 22:44

اینا همش کلاسه،اصلااین خوب هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد