وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان بویتن: چهار تیم خواهان جذب من هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانیل فان بویتن مدافع با تجربه بایرن مونیخ تایید کرد ، با توجه به اینکه قراردادش با باواریاییها در پایان ژوئن امسال به اتمام میرسد ، چهار تیم خواهان به خدمت گیری او هستند.

فان بویتن اظهار دارد که از بودن در بایرن مونیخ راضی است. اما این موضوع که به وی پیشنهاد قراردادی جدید ارائه شود هنوز توسط مدیران بایرن تصدیق نشده است.

فان بویتن در گفتگویی با کیکر می گوید: "وکیلم به من گفت٬ چهار تیم خواهان جذب تو هستند . بایرن مونیخ می داند من چه احساسی دارم. من و خانوداده ام در مونیخ راحت هستیم. البته این احساس مربوط به بایرن هم می شود. این همان دلیلی است که من را از سال ۲۰۰۶ در اینجا نگه داشته است. من در اینجا می توانم به اهدافم برسم. "

این مدافع که ماه آینده ۳۴ ساله خواهد شد در مورد وضعیت جسمانی خود می گوید: "من احساس میکنم در وضعیت مناسبی هستم به طوری که فکر می کنم مانند یک جوان ۲۵ ساله می تونانم بازی کنم . سر و بدنم آماده وضعیت بالاتری هستند."

فان بویتن در این مصاحبه در مورد ۶ سالی که از هامبورگ به بایرن آمده هم سخنان کوتاهی می گوید:

"تیم فعلی بایرن مونیخ بهترین تیمی است که تا به حال در آن بازی کرده ام . ما در هر سه جامی که در این فصل حضور داریم شانس قهرمانی داریم. اما نیاز داریم که همیشه بهترین سطح فوتبالمان را به نمایش بگذاریم. اگر در بایرن جام نگیرید به هیچ وجه فصل فوق العاده ای را پشت سر نگذاشته اید."

فان بویتن و هم تیمی هایش امشب در بازی آغازین نیم فصل دوم بوندسلیگا میهمان تیم بورسیا مونشن گلادباخ هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 30 دی 1390 ساعت 16:50

این سوتی رو نگاه که چطوری داره برای تمدید قراردادش منت کشی می کنه.

الکی هم بازار گرمی نکن. بارسلونا هم تو رو بخواد ، هوینس خیلی احمق هستش ، اگر قرارداد تو رو تمدید کنه.

mer3ad جمعه 30 دی 1390 ساعت 17:46

بایرن مونیخ آهنک مخصوص نداره؟

چرا داره میتونی از اینجا دانلود کنی
http://www.4shared.com/audio/9kO6is_H/Fc_Bayern_Munchen_Song.htm
اینم معنی آهنگش
http://bayern.blogsky.com/1390/04/25/post-2450

th.m جمعه 30 دی 1390 ساعت 19:19

میشه واسه دانلود بذاریدش من هر کاری کردم نتونستم بازش کنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد