وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیدار بایرن با وکیل لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگاه بایرن برای تقویت خط حمله خود قصد دارد برای تابستان امسال روبرت لواندوفسکی مهاجم تیم دورتموند را به خدمت بگیرد.

به گزارش نشریات آلمان ٬ باشگاه بایرن به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیم دورتموند است. به گفته این نشریات٬ بایرن برای به خدمت لواندوفسکی با وکیل وی مذاکرات پنهانی ای داشته است.

گذشته از این ٬ این گزارش حاکی از آن است که بایرن برای تابستان پیش رو مصمم به خرید یک مدافع ٬ یک هاقبک و یک مهاجم است ٬ با این حال لیست کامل اولویت ها هنوز اعلام نشده است.

همین منبع ادعا کرده است که بایرن  در پی جذب دیمیتار برباتوف از منچستر یونایتد یا کلودیو پیزارو از وردربرمن برای پست مهاجم٬ ژردان شقیری ستاره جوان تیم بازل برای پست هافبک و بندیکت هودس از شالکه برای پست مدافع است.

بایرن برای جذب لواندوفسکی احتمالا با مخالفت شدید سران دورتموند مواجه شود ٬ چون ٬ او تا سال ۲۰۱۴ با زرد ها قرارداد دارد و در حال حاضر هم از حمایت کامل یورگن کلوپ سرمربی تیم دورتموند برخوردار است.

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 00:12

این خبر یکی دو روز پیش اومد رو خبر گذاری ها ، ولی به دلیل مشغله نویسندگان وب لاگ ترجمه نشد . از بابت این تاخیر از همه دوستان عذر خواهی میکنم.

مهدی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 13:14

من چون بازی های دورتمند رو نمی بینم اطلاعات زیادی در باره لواندوفسکی ندارم.میشه یکی بگه چه جور بازیکنی هستش؟؟

مصطفی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 15:53

بازیکن تند و تیز و خوبیه ولی یه وقت هایی خیلی اعصاب آدمو خورد می کنه . به نظر من بایرن نباید بگیرتش چون به نظر قیمتش بالا میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد