وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه اختصاصی با بوریس بکر قهرمان سابق تنیس جهان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬بوریس بکر قهرمان ۹ دوره مسابقات گراند اسلم تنیس که سالها در بایرن سمت مشاور اقتصادی را بر عهده داشت و همچنین سال های سال است طرفدار پر  پا قرص بایرن هم محسوب می شود در یک مصاحبه اختصاصی در مورد تیم محبوبش سخن می گوید.

بوریس بکر تنها یک اسطوره تنیس نیست ٬ او یکی از طرفداران دو آتشه بایرن هم هست. برای یک دهه٬ این قهرمان سابق تنیس ویمبلدون به عنوان مشاور اقتصادی بایرن فعالیت می کرد و هنوز هم زمانی که از بایرن صحبت به میان می آید می گوید قلبش برای باواریاییها می تپد.

بوریس بکر در یک مصاحبه اختصاصی با سایت گل ٬ در مورد شروع نیم فصل دوم بوندسلیگا ٬ وضعیت برنو بازیکن برزیلی تیم بایرن و امضای قرارداد مارکو رئوس با باشگاه دورتموند صحبت می کند.

آقای بکر شما ده سال به عنوان مشاور اقتصادی بایرن فعالیت کردید ٬ آیا بایرن هنوز باشگاه مورد علاقه شماست:

بکر: بایرن هنوز باشگاه مورد علاقه من است و من خودم را عضوی از آنجا میبینم. زمانی که فصل شروع شد من بسیار به این تیم خوش بین بودم.

چه چیز شما باعث شده است شما اینقدر دلگرم باشید؟

بکر: اول از همه یوپ هاینکس سرمربی جدید باسرن و دوم عملکرد بایرن در نیم فصل نخست

شما اخیرا گفته اید که ماتیاس سامر می تواند مربی خوبی برای بایرن باشد.

بکر: سوال اینجاست که یوپ هاینکس چه مدت می تواند مربی باشد. در مورد کیفیت او صحبت نمی کنم اما بحث این است که تا چه مدت می تواند مربی بایرن باشد. این بسیار خوب است که می بینیم باشگاه های منچستر یونایتد یا آرسنال یک مربی واقعی برای مدت طولنی مربی آنهاست. باشگاه های بزرگ هرکاری می کنند تا مربی مورد علاقه شان را نگه دارند. من امیدوارم بایرن هم موفق شود روزی چنین کاری را بکند. بنابراین٬ این همان دلیلی ایست که من ماتیاس سامر ۴۴ ساله را پیشنهاد دادم.

در مورد یورگن کلاپ سرمربی تیم دورتموند چه فکر می کنید.

بکر: او یکی از بهترین مربی های آلمانی ایست . من می ترسم که او احساس کند در دورتموند جا افتاده است و بخواهد چیزهای بزرگی در آنجا بنا کند.

بایرن جمعه شب به مصاف گلادباخ می رود ٬ آیا آنها را حریف مشکلی میدانید؟

بکر:باید به لوسین فور آفرین گفت ! تنها چند ماه قبل ٬ گلادباخ نزدیک بود به دسته پایین تر سقوط کند . کاری که او در این مدت کوتاه انجام داد فوق العاده بود . من امیدوارم آنها نتوانند موفقیت های خود را مقابل بایرن تکرار کنند. گلادباخ در بازی اول مقابل بایرن هنوز فقدان تمرین و ریتم تیمی داشت اما اکنون دیگر آنها کاملا هماهنگ هستند. گلادباخ در سال ۲۰۱۲ تیم بسیار قدرتمندی است.

بعد از بهبود استخوان ترقوه باستین شواین اشتایگر او بار دیگر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است . آیا او نمی تواند به تیمش کمک کند؟

بکر: شواین اشتایگر مهترین بازیکن برای بایرن است. شما دیدید که بعد از مصدومیت او افت چندانی نداشت . او قلب تیم است و حتی اگر بازی های زیادی را به انجام نرساند باز هم برای بایرن جواهری خانوادگی ایست. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 30 دی 1390 ساعت 18:54

دوستان این مصاحبه کامل نیست و بخش دومش هنوز اعلام نشده . قراره روز شنبه بیاد . به محض اینکه بیاد براتون ترجمشو می زارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد