وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

والنسیا - بایرن مونیخ؛ نبردی تمام عیار برای صدرنشینی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ در دربی شنبه شب باواریاییها، تنها به کسب یک امتیاز رضایت داد و حال امیدواراست تا در مستایا از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر والنسیا به پیروزی برسند.

ظاهرا مائوریسیو پیگرینو ,سرمربی والنسیا تقریبا از همان ترکیبی استفاده خواهد کرد که در پیروزی 4-2 برابر باته از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بکار گرفت هر چند که ممکن است به احتمال فراوان دیگو آلوس جانشین ویسنته گوائیتا در درون دروازه شود.

حضور فرناندو گاگو با توجه به مصدومیتی که در جریان اخیر بازی دوستانه آرژانتین برابر عربستان روبرو شد در این بازی بسیار بعید است بنابراین جاناتان ویرا که نخستین گل تیمش را در بازی برابر اسپانیول به ثمر رساند به همراه تینو کاستا در خط میانی قرار می گیرند.

در سوی دیگر انتظار می رود تا یوپ هاینکس در سفر به ورزشگاه مستایا چندین تغییر در ترکیب تیمش انجام دهد, به این صورت که فرانک ریبری پس از استراحت در جریان تساوی اخیر برابر نورنبرگ در بال سمت چپ, پشت مهاجم نوک قرار گیرد. توماس مولر به جای تونی کروس و ژردان شقیری به جای آرین روبن مصدوم در ترکیب قرار خواهند گرفت و کلودیو پیزارو پس از انجام هتریک در بازی اخیر لیگ قهرمانان برابر لیل حال در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان میرود.

فیلیپ لام, کاپیتان بایرن مونیخ نیز که در بازی اخیر تیمش برابر نورنبرگ تنها نیم ساعت بازی کرد حال در بازی سه شنبه شب برابر والنسیا از ابتدا در سمت راست خط دفاعی می تواند تیمش را همراهی کند 

 

آیا می دانستید؟

* والنسیا با کسب 9 امتیاز از چهار بازی در صدر گروه اف این رقابت ها قرار گرفته است.

* آخرین دیدار انجام شده لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مستایا با پیروزی خانگی 4-2 شاگردان مائوریسیو پیگرینو برابر باته همراه بود.

* قهرمان جام یوفا سال 2004 هنوز در این ماه طعم شکست را تجربه نکرده و آخرین شکست آنها به یک بازی خارج از خانه در بتیس مربوط می شود. این تیم اسپانیایی در حال حاضر در جایگاه هشتم لالیگای اسپانیا قرار گرفته.

* تنها باخت والنسیا در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بدست بایرن مونیخ و با نتیجه 2-1 رقم خورد.

* بایرن مونیخ نیز به مانند والنسیا نه امتیاز از چهار بازی کسب کرده اما آنها تنها یک اختلاف گل نسبت به والنسیا کمتر دارند در حالی که بایرن مونیخ با کسب پیروزی پر گل 6-1 برابر لیل در بازی اخیرش از هفته چهارم لیگ قهرمانان ارپا در فرم بسیار خوبی قرار دارد, بازی ای که در آن کلودیو پیزارو موفق به انجام یک هتریک شد و سه گل نیمه نخست تیمش را به ثمر رساند.

* با وجود اینکه بایرن مونیخ موفق نشد تا در برابر نورنبرگ از هفته دوازدهم بوندسلیگا به پیروزی برسد اما همچنان در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارند. بایرن مونیخ از 12 بازی اخیرش در بوندسلیگا تنها دو بار موفق به پیروزی نشده و در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تعقیب کنندگانش در بوندسلیگا و همچنین بروسیا دورتموند صدرنشین گروه دی این فصل لیگ قهرمانان اروپا در صدر قرار دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 20:18

اگه بخوایم برامساوى به میدون بریم بازیو میدیم بایدحتما برابرد بریم تومیدون هاینکس هم چندسال تو لالیگا تجربه داره بااین که وسطمونو در اختیار نداریم میبریم

آراز سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 23:00

بداشتوبر تو ترکیب اصلی هستش :(
باز اومد این .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد