وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: اشتباه من، شوخی می کنید؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ در هفته دوازدهم بوندسلیگا مقابل نورنبرگ بحران زده به میدان رفت و در حالیکه با برتری 1 بر 0 از حریف پیش بودند در اوایل نیمه نخست با شوت از راه دور مارکوس فولنر و اشتباه نویر در دفع آن به تساوی تن داد. 

نویر پس از این بازی در پاسخ به صحبت های خبرنگار شبکه ای آر دی گفت: "با من شوخی می کنید؟ شما مسیر حرکت توپ را تشخیص داده اید؟ این فوق العاده است که خبرنگاران همیشه مسائل را بسیار خوب متوجه می شوند."

نویر سپس در مورد این گل توضیح می دهد: "دفع این توپ برای من دشوار بود زیرا از سمت چپ دانته عبور کرد و شدت زیادی داشت. فولنر در این صحنه خوش شانس بود که چنین ضربه ای را به سمت دروازه زد."

مارکوس فولنر گلزن نورنبرگ پس از این بازی در مورد گلی که به ثمر رسانده است گفت: "من می دانستم که شوت های خوبی دارم اما تصور نمی کردم شوتی که زدم چنین منحنی را طی کند." سپس دروازه بان نورنبرگ، رافائل شافر به این بحث اضافه شد و گفت: "ضربه فولنر غیر قابل مهار بود و مانوئل هیچ شانسی برای دفع آن نداشت."

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 11:05

سلام
خوب خیلی حیف شد که امتیاز از دست دادیم و خیلی خوب شد که شالکه نتونست امتیاز بگیره توپی که فرستاده شد اگه از دوربین های پشت نویر نگاه کرده باشین کاملا قوس برداشته خوب نمیشه مهارش کرد سخته بعدشم شوت از راه دور رو همیشه مدافع مقصره که اجازه شوت زدن به بازیکن میده هرچند حیف شد ولی مقصر مدافعین هستند بنظر من ....
بامید پیروزیهای بعدی /....

محسن اشتایگر دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 11:48

نویرفقط یه ضعف داره عکس العمل سریعى نداره تو ضربات ناگهانى مات میمونه

امید متالیکا دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 14:11

بهترین دروازه بان دنیاس

joachim loew دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 17:56

به نظر من نویر بهترین رفلکس رو داره.هم تو بایرن و هم تو تیم ملی اغلب مدافعان اشتباه میکنن و نویر اکثر موارد عالی کار میکنه.

Deutsch girl چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 17:54

اون واقعا بهترین و غیرتمند ترین دروازه بانیه که دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد