وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث روز: شادی بحث برانگیز ماندزوکیچ پس از گلزنی مقابل نورنبرگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فدراسیون فوتبال آلمان از ماریو ماندزوکیچ و ژردان شقیری دو بازیکن بایرن مونیخ خواست تا از حرکاتی که در دیدار شنبه شب مقابل نورنبرگ انجام دادند اجتناب کنند.

این اخطار توسط مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال آلمان نیز تایید شد: "به هر دوی آن ها برای جلوگیری از هر گونه حرکاتی که موجب سوء فهم شود تذکرات لازم."

ماریو ماندزوکیچ در هفته دوازدهم بوندسلیگا، شنبه شب با به ثمر رساندن گل نخست بایرن رو به سمت هواداران بایرن کرد و با نمایش سلام نظامی جشن پس از گل را برگزار کرد . ژردان شقیری (ملی پوش سوئیسی متولد کوزوو) نیز پس از چند ثانیه به مهاجم کروات پیوست و او را همراهی کرد. 

اما این شادی پس از گل برای ماندزوکیچ و شکیری دردسر ساز و بحث روز محافل ورزشی آلمان شد. در گزارش رسانه ای این فرم شادی بازیکنان بایرن به نوعی تبریک به ژنرال ها آنته گوتووینا و ملادن مارکاچ کروات بیان شد. این دو ژنرال از متهمان اصلی جنایات جنگی بودند ولی در روز جمعه در دادگاه لاهه از این اتهام تبرئه شدند و پس از ورود به کرواسی مورد استقبال قرار گرفتند.

ماندزوکیچ در مورد شادی گل و بحث های حاشیه ای آن گفت: "من در هنگام بازی سرشار از احساسات هستم و پس از گلزنی شادی خودم را با هواداران تقسیم می کنم و واقعا متاسفم که اینگونه به این حرکت من نگاه شد."

وی ادامه داد: "من یک فرد غیر سیاسی هستم و شادی گلم به هیچ وجه به اخباری که در این چند روز منتشر شده و تبرئه ژنرال های کروات مرتبط نبود."

ژردان شقیری نیز در حالیکه از این بحث ها کاملا بهت زده بود گفت: "من فقط به ماریو ماندزوکیچ برای برگزاری جشن پس از گل پیوستم و هر گونه تفسیر سیاسی از حرکت ما کاملا اشتباه است. هیچ گونه تفکری پیرامون این حرکت وجود نداشت."

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 20:13

عجب!

باستین سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 22:23

دلم سوخت به حالشون!عجب نامردن

Sebastian Hamed سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 23:49

خوبه به عنوان قاتل بعد بازی دستگیر نشدن!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد