وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - وولفسبورگ؛ باواریاییها در خط استارت بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، استارت فصل جدید رقابتهای لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا امشب زده خواده شد و طبق رسم این مسابقات، تیم قهرمان دوره قبل باید در دیدار افتتاحیه به میدان برود.

بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی دو سال گذشته ی بوندسلیگا در حالی پذیرای وولفسبورگ خواهد بود که پپ گواردیولا سرمربی این تیم کسب این جام را مهمترین هدف خود نام برده است: "بوندسلیگا مهمترین و با ارزشترین هدف ماست. برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنیم."

بایرن در اولین بازی رسمی خود در سوپرکاپ طی یک نمایش ضعیف مغلوب دورتموند شد و سپس در راند اول جام حذفی تیم دسته سومی مونستر را 4-1 شکست داد.

در بازی امشب بایرن بواتنگ را بدلیل محرومیت و رافینیا، ریبری، روبن، شواین اشتایگر و تیاگو را بدلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت: "ریبری برای رسیدن به شرایط بازی به 3 هفته زمان نیازمند است. روبن هم هنوز در شرایط بازی نیست. تیم من کامل نیست و من باید سیستمی که متناسب با نفرات حاضر در تیمم باشد را برای بازی برگزینم."

اما بادشتوبر بعد از نزدیک به دو فصل دوری از بوندسلیگا بار دیگر در این میدان قرار خواهد گرفت: "اگر مربی صلاح بداند آماده ام تا در ترکیب تیم به میدان بروم. وولفسبورگ تیم خطرناکیست. آنها در هر فصل بهتر شده اند. وولفسبورگ بازیکنانی در اختیار دارد که برای موفق شدن تشنه هستند."

در آن سو هم در تیم وولفسبورگ که در فصل قبل در هفته های پایانی نتوانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد، حضور بازیکنان جدید این تیم سباستین یونگ و بنتنر، بناگلیو دروازبان این تیم و گوستاوو بازیکن پیشین بایرن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بازی این دو تیم در فصل قبل در این ورزشگاه 1-0 به سود بایرن خاتمه یافت در حالیکه بازی رفت 6-1 به سود باواریایی ها خاتمه یافت.

این دو تیم هم در مجموع 36 بار با یکدیگر مصاف داده اند که بایرن 28 بار و وولفسبورگ 3 بار پیروز شده اند و 5 بازی هم مساوی شده است.

در تاریخ بوندسلیگا این دو تیم دو بار در هفته ی اول با هم روبرو شده اند که در فصل های 99-1998 و 11-2010 بایرن بترتیب 1-0 و 2-1 پیروز شده است.

این بازی امشب و از ساعت 23:00 به وقت ایران در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 01:07

پپ;
من امسال ازت انتظار دارم.انتظارقهرمانی تو هرسه جام.من با بایرن بزرگ شدم.با شکستش گریه کردم با پیروزیش از ته دل خندیدم.ولی خدایی امسال دیگه سال ماست.خواهش میکنم رو سفیدمون کن.من از اول از زمانی که تو بارسا بودی بهت اعتقاد داشتم.خواهشا امسال شادمون کن

Ali-Ballack جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 10:50

واقعاً که این جاسوس کثیف نسل طلایی مون رو نابود کرد. با تیمی که یوپ هانکس کبیر ساخته بود باید مثل دهه ٧٠ حداقل سه بار پیاپی قهرمان اروپا میشدیم. ولی حیف امسال هدف اصلیمون گرفتن n امین قهرمانی تو بوندسلیگا اون هم با تضعیف تنها رقیبمون دورتمونده.

Ali-Ballack جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 10:53

واسه بایرن و هواداران فقط قهرمانی تو لیگ قهرمانان ارزش داره.
ولی من با هرکی بخواد شرط میبندم که بایرن با تفکرات مزخرف پپ هیچوقت قهرمان اروپا نمیشه.

mohammad جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 11:13 http://bayern.blogsky.com

بچه ها همیشه امید داشته باشید.درسته که الآن شرایط بایرن خوب نیست و خیلی مصدوم داریم ولی نهایتا تا 2 ماه آینده ترکیبمون کامل میشه و میتونیم برای قهرمانی در اروپا بجنگیم.قبول دارم که کارمون واقعا سخته ولی کار نشد نداره و من همیشه امید دارم.میدونم که شما ها هم عاشق تیمتون هستید و درکتون میکنم که چه قدر ناراحت شدید به خاطر شکست پارسال مقابل ریال ولی زندگی همچنان ادامه داره و موفقیت بایرن هم انشاالله که انجام بشه.همتون را دوست دارم و انشاالله که موفق باشید.

بنیامین آدینه محمدزاده جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 13:45

قهرمانی در بوندس لیگا به دلیل نبود رقبای قدرتمند ارزش چندانی ندارد.معیار محک کیفیت گواردیولا چمپیونز لیگ است که در این جام هم با مجموعه فعلی بازیکنان و تاکتیکهای از مد افتاده پپ توان قهرمانی نداریم.رئال مادرید چلسی بارسلونا از ما خیلی جلوترند.امسال حتی تیمهایی چون پاریسن ژرمن و آرسنال هم توان شکست ما را دارند.گومز ماندزوکیچ چان گوستاوو کروس کیرشهوف کونتیتو فان بویتن تیموشچوک و ... بدون جذب جانشینان مناسب را از دست دادیم.

بایرن 5 ستاره جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 15:06

آقایون بارسا قراره رویس رو بخره و چون توانایی خرید رو تا دوسال دیگه نداره و از نقل و انتقال محرومه به دورتمند پیشنهاد داده که الان رویس رو بخره و تا دوسال دیگه به دورتمند قرض بده.
واااای این به نفع دورتمنده هم پول گیرش میاد هم رویس رو تا دوسال دیگه داره
فاجعه فاجعه
خداکنه سران باشگاهمون زودتر بجنبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد