وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بزرگترین رقیب مان در لیگ، دورتموند است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام معتقد است بورسیا دورتموند مهم ترین تهدید برای بایرن مونیخ در راه کسب سومین قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا است.


به گزارش Four Four Two، قهرمان آلمان روز جمعه با دیدار مقابل وولفسبورگ کار خود را در فصل جدید بوندسلیگا آغاز خواهد کرد، ولی با توجه به مصدومیت مارتینز (زانو)، رافینیا (قوزک پا)، تیاگو آلکانتارا و شواین اشتایگر (هر دو زانو)، باوارایی ها تا حدی نگران آمادگی 100 درصدی شده اند. با این حال کاپیتان فیلیپ لام به قدرت تیمی بایرن مطمئن است.

او در مورد بزرگترین رقیب بایرن در لیگ گفته است: "باید دورتموند را انتخاب کنم. آنها طی سال های گذشته، نمایش های باثباتی بروز داده اند. شروع بوندسلیگا اتفاق ویژه ای است که فصلی طولانی را کلید می زند و ما هم می خواهیم در انتها با جام در دستانمان ایستاده باشیم. باوجود مصدومیت ها، همچنان تیم قدرتمندی داریم و می توانیم با هر تیمی در لیگ رقابت کنیم."

گفتنی است بزرگترین خرید کوسه ها برای فصل جدید، انتقال رایگان روبرت لواندوفسکی از دورتموند به آلیانس آرنا بوده است؛ بازیکنی که در 131 بازی اش در بوندس لیگا، 74 گل ثبت کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 18:52

به مرور زمان بهتر میشیم و اگه بتونیم بازیکن خوب بخریم میتونیم سریعتر یکدست بشیم و دورتمندو از دور خارج کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد