وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا آلمانی یاد می‌گیرد تا مربی بایرن شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یک گزارش منتشرشده مشخص می‌کند مربی سابق بارسلونا در حال فراگیری زبان آلمانی در آمریکا است و از بخت خوبی برای هدایت باوارایی‌ها در آینده برخوردار است.

هفته نامه اشپورت بیلد در تازه‌ترین شماره خود گزارشی منتشر کرده که اولی هوینس، رئیس بایرن در آخرین ملاقات پنهانی خود با پپ گواردیولا در بهار گذشته متوجه علاقه مربی فصل قبل بارسا برای حضور در مونیخ شده و از این امر استقبال کرده است.

براساس این گزارش ملاقات مذکور در حضور «پر» برادر گواردیولا و مدیر برنامه‌اش و «جیووانی برانچینی» مشاور ایتالیایی‌اش صورت گرفته است. با توجه به رایزنی‌های اولیه مونیخی‌ها، این نشریه عنوان کرده مربی سابق کاتالان‌ها اکنون در ایام استراحت خود در آمریکا، سرگرم فراگیری زبان آلمانی است تا در صورتی که بایرن با هاینکس‌، مربی کنونی‌اش برای ادامه همکاری به توافق نرسد، او برای ورود به نزد ژرمن‌ها با مشکلی زبانی مواجه نباشد.

این گزارش در حالی منتشر شده که بحث مربیگری نزد مونیخی‌ها مهم‌ترین چالش ابتدای سال نوی سرخ‌پوشان است.

باوارایی‌ها قرار است در یکی از روزهای سرد ژانویه با مربی 67 ساله کنونی خود مذاکره کنند تا از زبان وی متوجه شوند آیا به ادامه حضور علاقمند است و آیا او با توجه به سن بالایش می‌تواند در آینده فشار سنگین پرافتخارترین تیم ژرمن‌ها را تحمل کند؟

نظرات 5 + ارسال نظر
mahsa پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 08:32

چه مربی باحالی!!!مربیای خارجی که میان ایران یاد بگیرن!!!
فقط یک کم زود تر پپ عزیز!!!

محمد_13 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 10:00

خدایا میشه این گوش دراز از تیم بره؟!

null پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:55

اگه یادتون باشه اول فصل قیصر گفت که اگه پپ میخواد مربی بایرن بشه باید 1 سال زبان آلمانی یاد بگیره . من مطمئنم سال بعد مربی بارن گواردیولاست . خوبه هم جوونه هم مربی با شخصیتیه

Mersad پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:10

آخ...... بیاد چی میشه!!!

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی جمعه 1 دی 1391 ساعت 19:01

من عاشق تیریپشو کت شلواراشو استیلشم..خیلی خوبه..
اما در مورد اومدنش ب آلیانز حقیقتش من با حرف اولی کان موافقم.پپ بیاد آلیانز با مونیخیا ب مشکل میخوره.پپ با یه تیم پر از ستاره قهرمان شده..در حالیکه از بچگیش توو بارسا بوده بعدم مربیگریشو ب عهده داشته.اما اینکه یه دفه بیاد توو فوتبال آلمان اونم بدون داشتن تجربه ی بازی کردن یا مربیگری مشکلساز میشه.امیدوارم در کل مربی فصل بعد عالی باشه.راستی،این نامردیه ک بگید هاینکس گوش دراز یا...مگه نمیبینید داره زحمت میکشه با دلو جونش؟نامردیه ک در موردش این سبکی میحرفید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد