وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: هنوز برای بازی خداحافظی ام برنامه ریزی نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در صحبت هایی انتشار اخباری مبنی بر انجام برنامه ریزی های دقیق برای بازی  خداحافظی او از دنیای فوتبال را رد کرد و اعلام کرد که این ایده هیجان انگیزی خواهد بود.

رسانه های آلمانی در گزارش هایشان به این نکته اشاره کرده اند که این بازیکن 36 ساله که در ماه اکتبر از فوتبال خداحافظی کرد برای بازی خداحافظی اش مسابقه ای خیریه و دوستانه را با حضور هم تیمی ها و مربیان سابقش از جمله باستین شواین اشتایگر، اشلی کول، دیدیه دروگبا و خوزه مورینیو را ترتیب داده است.

اما حالا بازیکن سابق بایر لورکوزن اعلام کرده که هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و البته مذاکراتی برای برگزاری چنین بازی دوستانه ای در فصل تابستان آغاز شده.  

بالاک در صحبت هایی به اسکای سپورتس گفت:«راستش را بخواهید من دوست دارم که یک بازی خداحافظی برگزار کنم و مذاکرات در حال جریان است. من در مقابل اخبار منتشره تنها باید لبخند بزنم؛ چون هنوز زمان و ورزشگاه خاصی برای برگزاری این بازی مشخص نشده؛ و هیچ چیز قطعی نیست. اگر درزمانی، چیزی قطعی شد، آن را اعلام خواهم کرد ولی درحال حاضر همه چیز در حد گمانه زنی است.»

او که در جام جهانی 2002 با تیم ملی آلمان به مقام نایب قهرمانی جام جهانی رسید در ادامه به این نکته اشاره کرد که دوست دارد تا در زادگاهش بازی خداحافظی اش را ترتیب دهد؛ ولی هنوز چیزی مشخص نیست: «من اهل ساسونی هستم. اجداد من هم اهل اینجا هستند؛ پس دوست دارم تا بازی ام در محلی برگزار شود که خانواده ام هم بتوانند در آنجا حضور داشته باشند ولی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد