وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگاهی به عملکرد بایرن مقابل هامبورگ؛ توماس مولر مرد ماراتن بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برای درک بهتر از میزان تسلط بایرن در دیدار مقابل هامبوگ نگاهی به شواهد بازی و آمار و ارقام ثبت شده می اندازیم.

یوپ هاینکس سرمربی 66 ساله بایرن دیدار شاگردان خود مقابل هامبورگ در هفته سوم بوندسلیگا را بهترین نمایش بایرن از زمان حضور خود در کادر فنی این تیم دانست و شاگردانش را برای انجام این دیدار سراسر هجومی ستود. پیروزی بزرگ بایرن با گلزنی فن بویتن مدافع بلژیکی در دقیقه 13 آغاز و با گل ایویکا اولیچ در دقیقه 80 و ثبت نتیجه 5 بر 0 به پایان رسید.

روزنامه بیلد در آنالیز و تحلیل دقیقی از این بازی به نکات جالبی اشار ه می کند: توماس مولر 21 ساله پر تلاش ترین بازیکن بایرن در این دیدار و به بیان دقیق بیلد، مرد ماراتن بایرن بود. مولر جوان در این دیدار به میزان 11.6 کیلومتر دوید که از این حیث برترین بازیکن بایرن بود. میانگین سرعت دوندگی مولر در طول 90 دقیقه 7.6 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

رافینا مدافع برزیلی بایرن نیز در این دیدار پرقدرت ظاهر شد و به مانند یک مدفع راست بین المللی در مواجه با حریفان عمل کرد. او در 97 درصد نفوذ های خود موفق بود 94 بار نیز توپ را لمس کرد.

سوپراستار های بایرن فرانک ریبری و آرین روبن نیز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و هر کدام از آنها موفق شدند در این بازی گلزنی کنند. این دو ستاره جهانی بایرن میزان دوندگی بسیار پایین تری نسبت به توماس مولر جوان داشتند. میزان دوندگی فرانک ریبری  7.9 کیلومتر و آرین روبن 7.4 کیلومتر  بوده است. البته لازم به توضیح است که این دو بازیکن در 20 دقیقه انتهایی بازی تعویض شدند.

سریعترین بازیکن بایرن نیز در این دیدار دوید آلابا بود که در دقیقه 66 به جای آرین روبن به میدان آمد و توانست سرعت فوق العاده 32.5 کیلومتر بر ساعت را به نام خود ثبت کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 10:10

به نظرم ، همون نیمکت نیشینی مقابل زوریخ کار خودشو کرد... یک اگرم گومز رو بذاره رو نیمکت ، حساب کار دستش میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد