وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: دو سال بود از فوتبال بازی کردن لذت نمی بردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، یوپ هاینکس، سرمربی تیمش را به دلیل اطمینانش به او، مورد ستایش قرار داد و اعلام کرد بار دیگر اعتماد به نفسش را به طور کامل به دست آورده است.

ریبری که در پیروزی 5-0 بایرن مقابل هامبورگ نمایش درخشانی ارائه داد، تایید کرد دوباره از فوتبال بازی کردن لذت می برد.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت: "من از بازی مقابل هامبورگ لذت زیادی بردم. بار دیگر اعتماد به نفسم را به دست آوردم. سرمربی اطمینان زیادی به من دارد و من واقعا شیوه رفتار او با بازیکنان را دوست دارم. دو سال بود که از بازی کردن لذت نمی بردم. نمی توانستم آنطور که دوست دارم، بازی کنم و از بازی کردن لذت ببرم. نیاز دارم که از بودن در اوج لذت ببرم."

بایرن در حال حاضر با 6 امتیاز از سه بازی در مکان سوم جدول قرار دارد. آنها در این سه دیدار، 6 بار گلزنی کرده و تنها یک گل دریافت کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 22:10

شما مصدوم نشو
که ما هم بتونیم از تماشای فوتبال لذت ببریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد