وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کواچ: بایرن باید قادر به بازی در سیستم‌های گوناگون باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرنی‌ها در دوره آماده‌سازی قبل از شروع فصل 3 بر یک پاری‌سن ژرمن را شکست دادند و روز گذشته 2 بر صفر مغلوب یوونتوس در فیلادلفیا شدند.  

تیم آلمانی آخرین مسابقه خود را فردا در میامی مقابل منچسترسیتی انجام می‌دهد.حریف انگلیسی که توسط پپ گواردیولا، مربی مونیخی‌ها در سال‌های 2013 تا 2016 هدایت می‌شود.

نیکو کواچ که از ابتدای تابستان سکان هدایت سرخ‌پوشان را برعهده گرفته، در فاصله کم تا این دیدار اظهارداشت:وضعیت خوبی داریم. با انگیزه و میل فراوان کارمی‌کنم.برنامه‌‌های زیادی برای تیم دارم که به مرور اجراخواهم کرد.

او ادامه داد:به نظر من برای دست‌یابی به فوتبالی بهتر، باید از مغز خود بهتر استفاده کنیم. همه چیز در مغز تصمیم‌گیری می‌شود. اگر تفکر منفی داشته باشیم، بازتاب منفی دارد و اگر مثبت فکرکنیم، به دستاورد مثبت می‌رسیم. من هم اصولا آدمی با تفکر مثبت هستم.ایده‌های تاکتیکی خودم را دارم و همینطور یکسری برداشت‌ها که بتدریج به آن می‌رسم.

او افزود:بخش قابل توجهی از تمرینات سپری شده اما هنوز کار زیادی هست که به آمادگی نهایی برسیم.

کواچ در مورد سیستم بازی مورد نظرش نیز عنوان کرد:آدمی نیستم که پیوسته بر یک سیستم تاکیدکند.بایرن باید آنقدر توانمند باشد که در سیستم‌های مختلف قادر به بازی باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد