وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوونتوس 2 - 0 بایرن مونیخ؛ شکست باواریاییها برابر یوونتوس در جام بین المللی 2018

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ در چارچوب مسابقات اینترنشنال چمپیونز کاپ، از ساعت 3:30 بامداد به مصاف هم رفتند.  

 

مشخصات بازی

3 مرداد 1397 (26 ژولای 2018)

اینترنشنال چمپیونز کاپ - ورزشگاه لینکولن فیلد

گلزنان: آندره فاویلی 32 و 40

 

شرح بازی

یوونتوس با نفرات شناخته شده تر خود در مقابل بایرن مونیخ که با ترکیبی از بازیکنان جوانش وارد زمین شده بود، قرار گرفت. یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا اولرایش در برابر ضربه فاویلی مجبور به یک واکنش زیبا شد.

در ادامه بازیکنان بایرن مونیخ موقعیت‌های خوبی روی دروازه یوونتوس ایجاد کردند که چند واکنش زیبای ماتیا پرین دروازه بان جدید یوونتوس مانع گلزنی آن ها شد. در یکی از جدی ترین موقعیت ها، ضربه گنابری با واکنش پرین در بیست و پنجمین دقیقه راهی کرنر شد. در بیست و ششمین دقیقه الکس ساندرو در موقعیت مناسبی قرار گرفت، اما ضربه او با واکنش اولرایش به تور کناری دروازه برخورد کرد.

سرانجام در سی و یکمین دقیقه روی اشتباه اولرایش، مارکیزیو صاحب توپ شد و پاس در عرض او، فاویلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه پای چپ دروازه خالی بایرن مونیخ را باز کرد.

در سی و نهمین دقیقه در حالی که بازی متعادل دنبال می شد، پاس در عمق و بلند الکس ساندرو پشت مدافعان به آندرا فاویلی که از تله آفساید فرار کرده بود رسید، اولرایش را در مصاف تک به تک برای دومین بار مغلوب کرد.

نیمه نخست با برتری 2-0 یوونتوس به پایان رسید.

بایرن مونیخ در نیمه دوم با تغییرات زیادی وارد زمین شد، آرین روبن و کینگزلی کومان از جمله بازیکنانی بودند که به زمین آمدند. جدی ترین موقعیت بازی در نیمه دوم روی ضربه آزاد بایرن مونیخ رقم خورد که ضربه آرین روبن با فاصله از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت. در لحظات ابتدایی نیمه دوم، ماتیا پرین با دو واکنش خوب مانع باز شدن دروازه یوونتوس شد.

یوونتوس هم چندین تعویض در نیمه دوم انجام داد و به جای فاویلی و برناردسکی بازیکنان جوانتری وارد زمین شدند. امره جان هم که در پایان نیمه نخست احساس ناراحتی می کرد در نیمه دوم به میدان نرفت.  پس از گذشت دقایقی از نیمه دوم، بازی متعادل دنبال شد و بیشتر در میانه زمین بود.

در هشتاد و نهمین دقیقه، روی اشتباه مدافعان یوونتوس، کومان صاحب موقعیت خوبی شد، اما ضربه پای چپ او از کنار دروازه به بیرون رفت و او نتوانست از موقعیت مناسبی که به دست آورد استفاده کند.

در نهایت تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و یوونتوس موفق شد با همان دو گل برتری نیمه نخست، مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد