وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیکو کواچ: دو بازی بزرگ در آمریکا داریم؛ از حضور خاوی مارتینز در تیم خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جدید باواریایی ها تیمش را برای بازی برابر یوونتوس و منچسترسیتی آماده می کند.  

بایرن مونیخ بدون بازیکنان ملی پوشی که در جام جهانی 2018 روسیه بازی کردند به آمریکا رفته است. آن ها در این تور طی دو بازی باید به مصاف تیم های یوونتوس و منچسترسیتی بروند. نیکو کواچ، سرمربی این تیم پیش از بازی برابر یووه در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواند.

تیاگو:

“هنوز او را ملاقات نکرده ام. می خواهم بعد از ملاقات کردنش او را خوب بشناسم. او بازیکنی فوق العاده است که توانایی های منحصر به فردی دارد. امیدوارم وی در بایرن مونیخ بماند. البته نمی توانم هیچ چیز را تضمین کنم. پنجره نقل و انتقالات تا 31 آگوست باز است و تغییرات زیادی ممکن است اتفاق بیفتند.
 

بازی با یوونتوس:

“به بسیاری از بازیکنان تیم تا جایی که امکان داشته باشد فرصت  45 دقیقه بازی بدهم اما در میامی در بازی برابر منچسترسیتی بازیکنان حاضر در ترکیب ابتدایی احتمالا 60 دقیقه بازی خواهند کرد. دو بازی بزرگ و جذاب را پیش روی خود می بینیم.
 

ونکوور وایتکپس:

“چیزی برای گفتن وجود ندارد. همه چیز خوب به نظر می رسد. او بازیکن با استعدادی است و تیم های بزرگی در اروپا خواهان جذبش بودند. او بسیار سریع است و قدرت دریبل فوق العاده ای دارد.
 

خاوی مارتینز:

“خوشحالم که او را در تیم داریم. برای او احترام زیادی قائلم. خاوی توانایی بازی در پست های مختلف را دارد. نمی خواهم فعلا تصمیم بگیرم که او در پستی غیر از پست اصلی اش بازی کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد